Oddálení menstruace

Otázku položila: Anonymní uživatelka #423729 31.7. 8:56

Zdravím. Potřebuji radu. Jeli jsme na rodinnou dovolenou a dcera si musela oddálit menstruaci, jelikož nesnese tampony, aby se mohla koupat. Tudíž si po posledním prášku v platicku neudelala obvyklou pauzu na menstruaci ale začala brát dalsi prášky z nového platicka. Teď je u cca 5.prasku, ale menstruaci i přesto dostala. Myslíte, že by měla pokračovat v užívání a dobrat klasicky celé platicko? Nebo přestat, udělat týdenní pauzu? Jenže co pak se zbytkem prášků? Ona je má totiž barevně rozdělené, každý řádek na jiné období. Na přívalovém letáku jsem se bohužel nic nedozvedela a její gynekologie má dovolenou. Děkuji za rady.

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • stupidiack31.7. 10:31

    Já bych s celou slavnou antikoncepcí skončila, akorát dělá v těle paseku .. :-/

  • :pokud jsou prášky barevně rozlišeny, mají se brát tak jak je dáno, a s nimi nelze MS oddálit, to lze jen s těmi co jsou rozlišené na placebo v období MS a zbytek na skutečná AH, tím jde MS odbourat i na 3 měsíce za sebou ale pak ta je fakt síla - gynekologové na to mají různé názory Ano/ne ... mám kamarádku co si MS nechává jen jednou za rok ... Ale pokud jsou vicebarvne nelze jimi MS regulovat a tedy jen dobře pro mladý organismus neb neobsahuje tolik hormonů

  • Nepodstatna31.7. 11:04

    Když u tu antikoncepci bere(te) , tak si prostudujte, jak funguje. Tím, že si vzala první prášky z plata si do těla nedodala to, co ji menstruaci brání, takže teoreticky měla vzít spíš prášek o něco dál, třeba odprostřed.. ale je to složité a u tohoto typu HA bych to nedělala. Já měla ten druhý typ, jak berete 28 dní a týden vynecháte a všechny pilulky mají stejný obsah, takže když bylo potřeba, prostě jsem si vzala z nového platíčka, pak si dala týden pauzu a pak pokračovala z dalšího nového a to "rozjezené" mi sloužilo pro případy potřeby posunu menstruace.

  • Tinkakopek31.7. 9:29

    jak už bylo řečeno, pokud jsou prášky vícebarevné, tak nelze oddalovat ms, lze to pouze u těch, co mají jednu barvu, nicméně k otázce, za sebe bych se asi odhodlala pokračovat a hned při nejblížší příležitosti zajet na gyndu ..... případně určitě můžete na gynekologickou pohotovost, se poradit, zjistit, jestli něco není špatně

  • u té různobarevné je to na oddálení nemožné. takže pokud už jste to takhle nešikovně udělaly, tak prostě přestat brát a začít potom s novým platíčkem.
    a příště konzultovat s gynekologem předem a případně na tu dobu dát jinou - jednofázovou HA (pokud už teda "musí" mít HA), u které lze oddálit.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 75 786 otázek, kterým se dostalo 253 781 odpovědí a 395 688 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist