Nepravidelná ms po vysazení HA

Otázku položila: Anonymní uživatelka #266280 28.10.2021 18:06

Hezký večer všem,
ráda bych se zeptala na svůj problém. Letos v květnu jsem vysadila hormonální antikoncepci Sylviane (za účelem budoucího plánování otěhotnění). Ms jsem dostala pouze v červenci a srpnu, celkem pravidelně. Tak jsem si myslela, že už bude pravidelná i nadále, ale od září jsem ms nedostala 2 měsíce. Na gyn jsem byla na začátku září. Nevíte, čím si ms přivodit, abych ji opět dostala a byla pravidelná? Nějaké bylinky nebo něco jiného? Těhotná nejsem...
Díky za každou radu. :-)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Ale u zdravýho cyklu a obzvlášť, pokud chceš otěhotnět nejde o menstruaci, ale o ovulaci, která jí předchází. Bez ovulace není menstruace. Ale můžeš krvácet i bez ovulace. Takže by to chtělo spíš zjistit, jestli ovuluješ, jako že asi ne, když nemenstruuješ a řešila bych to s gynekologem. Bylinkama si můžeš spíš uškodit, když nevíš, kde je problém. I bylinky by měl dát někdo, kdo tomu rozumí, může to uškodit stejně jako špatný léky :)

  • Podle toho, co píšeš mi přijde, že ještě pravidelná ms v červenci a srpnu mohla být díky doznívajícím účinkům antikoncepce (já to tak třeba měla). Být tebou zajdu znovu na gyndu a poradím se s doktorem, aby vyloučil možnost nějakého problému. Sama bych si teď určitě nic neordinovala. Hlavně pokud v dohledné době plánujete těhotenství. Aby různé bylinky atd. spíš ještě neuškodily.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 79 056 otázek, kterým se dostalo 266 936 odpovědí a 406 029 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist