Hnědý výtok

Otázku položila: Anonymní uživatelka #409782 16.9.2020 18:56

Dobrý den, chtěla bych se zeptat... už přes týden mě trápí hnědý výtok bez pálení, svědění ani nezapáchá... V dubnu jsem vysadila antikoncepci a v květnu dostala menstruaci a pak už nic, v srpnu mi doktorka píchla injekci na vyvolání menstruace a ta se dostavila pátý den na další kontrole mi předepsala antikoncepci Sidretu a ještě prášky aby byla jistota že se mi dostaví menstruace ( Gynprodyl ). Menstruace se dostavila 10.9. ale dva dny před jsem měla hodně hnědý výtok a pak jsem ji teda dostala ale slabou a trvala necelá dva dny a od té doby mám jen hnědý světlejší výtok, který mě trápí dodnes... s přítelem jsem měla nechráněný sex, ale nevím zda by to mohlo byt těhotenství, bříško mě trosku pobolívá. A s prvním dnem menstruace jsem taky nasadila antikoncepci. Těhotenský test jsem si nedělala. Prosím o rady. Děkuji

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • macicekkajik16.9.2020 22:43

    Nedivím se, že špiníš. Vždyť dáváš tělu takové hormonální šoky, že se to musí někde projevit. Vysadíš HA, ani nenecháš srovnat tělo a už mu napereš vyvolávačku, do toho Gynprodyl a znovu HA. HA neberu a hnědý výtok před i po ms mám klasicky klidně pár dní, říká se tomu špinění. Než krev stačí vytéct, tak se srazí a proto ta hnědá barva.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 76 776 otázek, kterým se dostalo 257 283 odpovědí a 398 853 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist