Špinění místo menstruace

Otázku položila: Anonymní uživatelka #421368 15.9. 21:34

Dobrý večer všem. Obracím se na Vás s menší prosbou. Před měsícem jsem zacala brat antikoncepci. A během tohoto měsíce jsem také brala antibiotika, což vím, že snižuje účinky prášku, proto jsme s přítelem použili kondom. Ale chtěla jsem se zeptat, je normální, abych v pauze, pouze jeden den spinila? Dá se tohle považovat za menstruaci vůbec?
Děkuji moc za Vaše odpovědi!

  • 15.09.2019 21:48:59 - full.avl změnila kategorie otázky

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Lily715.9. 23:31

    Áno, viaceré ženy majú pri braní antikoncepcie len silnejšie špinenie. Niektorým nechodí ms vôbec aj keď si urobia pauzu. Keď berieš HA, tak či tak nemáš ozajstnú ms, je to len krvácanie z poklesu hormónov.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 73 477 otázek, kterým se dostalo 246 206 odpovědí a 385 255 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist