Nedostavení menstruace

Otázku položila: Anonymní uživatelka #397289 13.2. 19:02

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Už půl roku beru HA Yadine. Vždy jsem měla menstruaci 3. den pauzy. Minulý týden jsem měla něco na průduškách a dostala jsem antibiotika (bohužel už si nevzpomenu jaká). V pátek jsem s přítelem měla 3x pohlavní styk bez kondomu, ale neudělal se do mě a v neděli jsem brala poslední prášek HA(ten den jsem dobrala i antibiotika). Dnes (středa) jsem měla menstruaci dostat. Vždy mi to vyšlo, že jsem to dostala ve škole, ale už je večer a pořád nic. Navíc jsem si včera dávala druhý čípek proti kvasinkám (léčí se i partner). Mohla antibiotika nějak ovlivnit menstruaci, nebo čípek proti kvasinkám? Bojím se, že bych mohla být těhotná i když se do mě neudělal. Děkuji za odpovědi.

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Zanthia113.2. 19:40

    Těhotná určitě nejsi. Takhle na konci cyklu i kdyby HA neúčinkovala, pak by riziko bylo spíš teď v dalších dnech, což bys mohla eliminovat tím, že bys nové platíčko začala teď hned se zkrácenou pauzou. Ale to zpoždění bude zapříčiněno spíš nějakou z těch nemocí nebo něčím jiným.

  • Francy13.2. 19:09

    Je možné, že je to právě z užívání antibiotik posunuté. Taky je možné, že atb snížila účinnost HA a jsi těhotná (málo pravděpodobné). Kvasinky mi tedy ms nikdy neposunuly.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 72 617 otázek, kterým se dostalo 243 388 odpovědí a 381 534 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist