Menstruace

Otázku položila: Anonymní uživatelka #405322 16.5. 14:31

Ahoj holky,
V srpnu jsem vysadila antikoncepci po 6letech, protože mi neseděla ani po výměnách. Pak menstruace chodila jak si chtěla, ale vždy těch 6dni.. A nyní ji mám od 27.DUBNA ! dva dny byla už teď tmavá, slabá a jakoby končila a dnes opět nanovo! Nestačím měnit tampony a svetle jasně červená jak v prvních dnech. Dnes je to 20. den a jsem z toho uz na palici. K Dr jsem objednaná na příští týden.
Holky co by to mohlo být? Měli jste s tím už také problém? Občas přišla déle, vždy test jsem si dělala a nic. Jsem z toho trochu vyjukaná ..

Děkuju

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • návštěva lékaře je určitě super, akorát bych tam asi šla jako akutní. takhle dlouho to normální není.
    prozatím bych nasadila ascorutin 3x denně 1 tbl který by mohl zmírnit krvácení tím, že posílí stěny cév a nebudou tak křehké.
    známé to doporučil i Dr, když po šestinedělí dlouho krvácela.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 72 142 otázek, kterým se dostalo 241 643 odpovědí a 379 365 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist