Dlouhá menstruace při antikoncepci

Otázku položila: RebeccaStrand 1.11. 18:42

Ahoj,
mám takovou poměrně známou otázku, ale radši se na to stejně zeptám..
V úterý (1.den menstruace) jsem začala brát antikoncepci (je mi 19) a od tý doby mi menstruace neskončila, ani se nezmírnila a to už je čtvrtek, takže 9.den. Antikoncepce se jmenuje Mistra, mají pomoci i s pletí, takže je asi nějaká vysokohormonální. Dočetla jsem se, že někdy je normální, že při prvním platíčku můžu mít rozházený systém, ale 20 dní menstruaci v kuse mít nechci. Jaké máte s tímto problémem zkušenosti? Popřípadě jestli jste tohle řešily při Mistře.
Předem dík za odpovědi :)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Ano, je středa... Když jsem začala cca před 2 lety brát první ha, normálně 1. den ms, tak jsem krvácela/špinila asi 10 dní. Pak najednou nic a další krvácení už přišlo v pauze a bylo max 7 dní. Postupně se mi to ještě zkrátilo a chodí to téměř ve stejný den. Takže teď ani ne po dvou letech užívání krvácím 3-4 dny, maximálně ještě 5. den špiním. ;) Je to teprve týden, co bereš prášky, takže klid.

  • madlalo1.11. 19:15

    Zlato, je středa. :-) A 220 dní ji mít určitě nebudeš, neboj...

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 65 430 otázek, kterým se dostalo 217 186 odpovědí a 346 119 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist