Antikoncepce a slabá menstruace

Otázku položila: Anonymní uživatelka #391754 3.5.2018 21:57

Hezký večer všem. Nedávno jsem změnila antikoncepci. Dnes přišla menstruace (v pondělí byl poslední prášek), tedy spíš špinění. Podbřišek bolí tak, jako při každém začátku MS. S předchozí HA mi vždy přišla MS v pátek. 2-3 dny byla normální a pak to přecházelo v postupně špinění a nějaký ten 5-6 den MS přestala. S těmito novými pilulka mi přišlo právě jen to špinění (zatím), ale jak říkám, podbřišek mě bolí, jako při každém 1.dnu MS. Myslíte si, že se MS ještě (teď to bude blbý slovo) rozjede? A je to normální, že s novými prášky se děje to, že zatím jen spinim? (Spíš je to zatím takový hnědý výtok) ?

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 78 346 otázek, kterým se dostalo 264 455 odpovědí a 403 838 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist