menstruace

Otázku položila: Bývalá uživatelka #19119 11.10.2009 15:27

Ahoj holky, prosím o radu.Cca 3 týdny zpět mi byla píchnutá injekce pro vyvolání MS..vysadila jsem totiz v srpnu HA a mela jsem 14 denni spozdeni.Menstruaci jsem po injekci dostala asi do týdne a vse bylo v poradku.Podle kalendáře na těchto stránkách mi začaly plodné dny přibližně před 3 dny takže jsme se s přítelem opět snažilkovali jenže včera jsem přesně po 14 dnech kdy měla být ovu začala špinit.Jsem s toho dost zoufalá, protože nevím čím to může být.Dost mě to štve, protože jsem měla minulý měsíc velké spoždění takže se mi cyklus posunul a tento měsíc jsem to dostala hned dvakrát:-((( A ještě prosím o jednu radu, začala jsem si měřit BT a mám ten graf oproti jiným nějaký divný ...v době MS mi to o stupeň, dva kolísalo ale pak se mi teplota drží i více dnů stejně na 36,9 stupních..dívala jsem se na jiné grafy a neviděla jsem , že by někdo měl takové teploty..je to normální???moc prosím o radu.Děkuji. PS, zkusím sem vložit graf .

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 309 otázek, kterým se dostalo 271 900 odpovědí a 409 947 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist