Vynechání menstruace

Otázku položila: DennyGraphene 27.3. 9:42

Krásný den, omlouvám se za trochu zřejmě hloupý dotaz, ale jsem zoufalá. Vysadila jsem zhruba před dvěma měsíci antikoncepci, brala jsem ji rok v kuse. Po vysazení přišly měsíčky úplně normálně ale byly hrozně silné, nikdy jsem je takhle silné neměla. S přítelem používáme kondom a nikdy neselhal, vybavuji si, že mi dal párkrát před stykem penis na kraj vagíny, ale bylo to "nasucho" a déle před stykem. Teď čekám na druhé měsíčky v pořadí od vysazení a už mám den zpoždění. Vím, že ještě moc plaším, ale jsem hrozný nervák. Děkuji za všechny odpovědi a mějte pěkný den :)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Tělo není stroj, většinou to nechodí na den přesně jako při užívání HA. Takže den zpoždění ještě ani není žádný zpoždění. Tak zbytečně neplaš a nestresuj se. :) Sama píšeš, že šance na otěhotnění je skoro nulová. Když se budeš stresovat, taky to má vliv na zpoždění, ale i sílu a bolesti.

  • Zkus se naučit poznat ovulaci a pak budeš úplně v klidu. Já právě díky podobné nejistotě dostala podobnou radu a od té doby používám symtotermalni metodu a spokojenost největší.

  • LonelyNeko29.3. 12:33

    Ja po vysazeni HA mela nepravidelne a silne MS.. jednou za 30, podruhe za 48 dni.. po pul roce se to cca srovnalo a ted je mam prirozene jednou za 33-35dni.. tvoje telo si to po HA musi napred srovnat.. takze nemusis stresovat ze bys byla tehotna :)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 74 812 otázek, kterým se dostalo 250 436 odpovědí a 392 391 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist