Těhotná??

Otázku položila: Anonymní uživatelka #335713 29.8.2015 1:42

Ahoj .takže zacnu tím že beru antikoncepci a teď jsem měla pauzu jenže mám bolest břicha jako nějaký tlak když ho zatáhnu nebo mi je prostě nějak blbě a jsem z toho tak zblbla že začínám pochybovat jestli jsem nezapomněla prášek a jestli menstruace kterou jsem měla nebyla menstruace. Prostě úplně začínám šílet že jsem nejspíš prášek zapomněla a menstruaci neměla. Je pravda že poslední dobou jedla z restaurace tatarky atd. Tak jestli to je jídlem? Mám i problém se stolici .. Bojím se a nevím co dělat takový tlaky v břiše :( co myslíte?

  • 29.08.2015 9:37:28 - full.avl změnila kategorie otázky

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Hodně záleží na tom jakým způsobem jsi antikoncepci brala. Pokud ani sama nevíš zda jsi prášky brala poctivě, tak ANO, je možné otěhotnět. Dokonce mám kamarádku co otěhotněla i navzdory antikoncepci a s jedním vaječníkem. Takže nejlepší asi bude udělat těhotenský test a řekla bych, že návštěva lékaře taky není od věci. Mimo těhotenství to může být spousta dalších věcí, které vůbec s těhotenstvím souviset nemusí. A nebo je to PMS. O těchto stavech by ti tady spousta holek mohla dlouze vyprávět. Já měla PMS u antikoncepce dokonce ještě horší než než bez ní. Pokud si dítě nepřeješ tak si s návštěvou doktora určitě pospěš, jistota je jistota. Ať víš na čem jsi. :-) Držím palec. Jo abych nezapomněla, může ti tyhle stavy dělat i samotná antikoncepce.

  • trinetka29.8.2015 7:14

    Nepíšeš jak často HA zapomínáš, jak dlouho to je od poslední ms, ale já bych to odhadovala spíš na střevní nebo celkově břišní problémy než těhu.. Ale lékař je jistota..

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 78 207 otázek, kterým se dostalo 263 837 odpovědí a 403 389 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist