Tehotenstvi pres antikoncepci - krvaceni

Otázku položila: Anonymní uživatelka #436726 28.10.2020 9:02

Ahoj holky, mam otazku. 16.10 jsem mela MS, ale trvala jen 3 dny. Bylo mi celkove divne. Beru antikoncepci, ale i tak jsem si udelala 24.10 test a byl tam duch a dalsi dny take. Hned jsem vysadila antikoncepci. Ale dnes jsem zacala jemne krvacet, u me antikoncepce se dostavi vzdy kolem 4-5 dnu krvaceni. Je mozne krvacet a i tak byt tehotna? Jen na zaklade toho, ze to vyvolala antikoncepce a jeji vysazeni? Jeste dnes rano jsem mela na testu druhou slabou carku. Vim, ze mi nezbyva nic jineho nez cekat, ale treba to nekdo mel podobne. Dekuji :-)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Můžeš třeba zajít na krevní test jako samoplatce a budeš mít jistotu.

  • Tinkakopek28.10.2020 15:04

    zašla bych si na krev, abych věděla jistě, že jsem těhotná .... jinak asi takovýchhle zkušeností nikdo moc nemá ...

  • A sex byl kdy? Čárka by měla případně sílit. Někdy dělá falešně pozitivní testy třeba cysta. ;) Nejjednodušší bude zavolat svýmu gynekologovi a poradit se. Může ti případně udělat i testy z krve, tam to bývá dřív a je to jistější. Krvácení může být i jenom z vysazení - pokles hormonů, ale může s tím odejít potenciálně oplodněný vajíčko (takže samovolnej potrat).
    Ale zajímalo by mě, jestli jsi HA užívala jak máš, nevynechala jsi, nebrala jsi antibiotika nebo jiný léky, co narušujou účinnost, neměla jsi průjem nebo zvracení několik hodin po užití prášku. Sama beru HA. :)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 76 776 otázek, kterým se dostalo 257 283 odpovědí a 398 853 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist