Je normální, že...?

Otázku položila: Anonymní uživatelka #531465 15.5.2023 17:35

Zdravím, když se očkovalo na covid v roce 2021 bylo mi 13.Já jsem se nechala naočkovat a po druhé dávce druhý den ráno se mi spustila úplně první menstruace.
Nikdy před tím jsem to neměla, až po tom očkování od té ji mám.
Je normální, když jsem to po tom dostala?
Mohl to být jeden z příznaků po očkování?

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Deni61115.5.2023 17:59

    Nejsem lékař, ale nemyslím si, že očkování a první menstruace spolu jakkoli souvisí. Je to zkrátka shoda náhod.

  • A proč to jako řešíš? Všechny zdravé netěhotné holky mají menstruaci a hodně už i od 11. Já jsem zase dostala menstruaci dva týdny po nástupu do šesté třídy. Nebylo to náhodou novou učebnou?

  • Tohle očkování nebylo a není doposud řádně prozkoumáno a nikdo neví, jaké škody v těle může způsobit nejen u dospělych ale hlavně u dětí. Menstruace s očkováním souviset může. Spoustě žen to menses rozházelo. Můj děda má po očkování amputovanou nohu, prý špatná krev, odumírají mu cévy.. Je smutné co na sobě lidi nechali dopustit ze strachu. ČLOVEK SE BOJÍ JE-LI STRASEN.

  • Může být a nemusí, tohle ti ale z lékařů nikdo nepotvrdí, jelikož zarytě mlčí. Data z testů vakcíny se falšovaly ve velkém. Lékaři ty následky vidí, ale často taky mlčí, aby se nedostali do konfliktu a nesebrali jim třeba licenci. Pravdu se nedozvíš.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 309 otázek, kterým se dostalo 271 898 odpovědí a 409 945 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist