Cvičení a hubnutí

Otázku položila: Anonymní uživatelka #410258 22.3. 21:15

Ahoj. Jdu se sem z části vypsat a asi taky pro radu.
Od prvního dne, co zavřeli školy jsem si do telefonu stáhla jednu z těch aplikací na cvičení.
Na jeden den to cvičení trvá necelých deset minut.
Mně to přijde málo, tak cvičím to stejné dvakrát denně.
Jednou ráno před snídaní, potom tak kolem třetí hodiny po obědě a večer před večeří si většinou ještě zacvičím jenom třeba na břicho, na zadek, ruce nebo jenom nohy.
Nejvíc tuku mám asi na břiše, s tím bych chtěla něco dělat. Vím ale, že je to ta nejobtížnější část, co se týče hubnutí.
Máte to někdo podobně?
Jaké máte zkušenosti s hubnutím? A cvičením.
Snažila jsem se najít třeba nějaké ty nápoje ma hubnutí + zdravou stravu..
Zkrátka potřebuju poradit, co se týče hubnutí.
Dekijitza všechny případné odpovědi.

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Nejucinnejsi pro me vylo zmena stravování, ale kompletne. Doplnit vhodnym pohybem. Ale základ je ta strava a dulezite je ji udrzet u do budoucna, jak povolis, jde to do kytek. A rozhodně bych neutracela za nejake napoje, protoze takovy vysledek bude zrejme kratkodoby. A taky je pry hloupost cvicit jen na jednu cast tela, je potreba neco komplexnejsiho.

  • Ahoj, tak ono taky záleží, jestli chceš vyloženě zhubnout nebo spíš zpevnit. Na celkové hubnutí je spíš lepší pohyb jako běh, nebo rychlá chůze, kolo, brusle, nějaký sport, kde vyloženě spalis kalorie. Vzhledem ke karantene je to teď trochu blby, pokud zůstávas doma a nechodis ani do přírody, abys mohla třeba běhat, tak se dá poradit i jinak, já třeba běhám doma do schodů, nebo přes švihadlo. A co se týče stravy, vybodni se na nápoje na hubnutí a podobné nesmysly, nejdůležitější je jist zdrave, neprejidat se, jist třeba 5x za den, ale po malých porcich, co nejvíc omezit sladké, smažené, mastné, tučne, zařadit do jídelníčku víc zeleniny a pít hodně obyčejné vody, žádné sladké pití. Ale z vlastní zkušenosti můžu říct, ze každý jednou zhresi a je to úplně v pořádku, já například mám ráda sladké a je pro mě hodně těžké se ho vzdát, ale snažím se ho alespoň co nejvíc omezit, dám si maximálně 2x do týdne jednu sušenku a je nejlepší si dát sladké ráno. Kdyby ses rozhodla od ted uz nebudu jist žádné sladké ani nic nezdravého, tak většina lidí to nevydrží, zhresi a pak se na zdravou stravu vybodnou úplně, lepší je do toho přímo jít s tím, že jednou za týden si dam teda něco svého oblíbeného, ale zamakam po tom zase víc při cvičení, například. :-) Přeju hodně štěstí a pevnou vůli.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 74 763 otázek, kterým se dostalo 250 297 odpovědí a 392 176 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist