Bolest a nateklé bradavky

Otázku položila: Anonymní uživatelka #387975 13.6. 10:25

Ahoj, beru HA, poctivě. Ale zastihl mě minulou středu průjem a musela jsem ve čtvrtek na pohotovost, dostala jsem antibiotika, dobrala jsem je včera. Samozřejmě vím, že kvůli průjmu HA nefunguje, u antibiotik bylo, že ovlivňují HA, takže se chránit jinak. Ale v pondělí mě začaly hrozně bolet bradavky, jsou nateklý a vystouplý a hrozně bolí na dotek. Nevíte, co by to mohlo být? :(
PS: Jak dlouho po dobrání používat kondom? Stačí týden? Zbývá mi s dneškem 4 prášky a pak 7 dní pauza. Od dalšího platíčka bych měla být chráněná, ne? Děkuju

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

Na tuto otázku zatím nikdo neodpověděl.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 68 330 otázek, kterým se dostalo 227 630 odpovědí a 361 074 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist