hexavakcina

Otázku položila: Anonymní uživatelka #362801 3.11.2019 23:59

Chci se zeptat, dite po druhe davce ockovani se pravidelně budi, po hodine od usnuti s silenym placem, nejde utisit a uplne i lape po dechu. Setkala jste se s tim některá? Trva to uz dlouho :(

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • WojKa4.11.2019 6:59

    Co to znamená dlouho? Samozřejmě to být reakce na očkování může. Jelikož máme s nú po hexe zkušenosti, tak už nevěřím doktorům s tím, že to určitě nemůže být po očkování a je to jen 'období'. Takže určitě k lékaři a trvat na tom, aby to bylo zapsáno v kartě. Můžete i sama nahlásit na SÚKL.

  • trvá to už dlouho? a u lékaře jste nebyli?
    minimálně bych tam šla pro to, aby toto zapsal do karty jako reakci na očkování.
    lékaři na to neradi slyší, ale mohl by to být i encefalitický pláč-křik.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 78 207 otázek, kterým se dostalo 263 837 odpovědí a 403 389 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist