Utrogestan+spineni

Otázku položila: Anonymní uživatelka #438673 20.9.2021 12:55

Ahoj
chci se optat.
Dostala jsem Utrogestan.
Jelikoz zacinam špinit již třeba tři čtyři dny po ovulaci do menstruace.
Tak že nasazuji po ovulaci(test, bolesti) a stejne i tak spinim. Ma cenu ho brat holky?
A jeste chci se zeptat. Pojem spineni ( u me je to tak ze mam kousky tmavsiho hlenu, nebo to vypada jak vlásky, vlasecnice nebo tak).
A poté spineni po MS je jen hnědé ve vetsim mnozstvi.
Na ruznych webech, diskuzí čtu různé názory.

Moje dr to vůbec neřeší. Dělá klasické vytery, cipek, HPV. Po roce mého otravování, mi napsala Utros. A stejne to mam pořád stejne.
Uz jsem z toho vyřízena. Nemuzu normalne fungovat. 4 dny v mesici jsem bez vložky.

Drmek, gynex, pyridoxin, bylinky jsem zkousela.
Takhle nikdy neotehotnim.
Ale hlavně se chci zbavit toho spineni.

Nemate nejakou radu prosím

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 79 291 otázek, kterým se dostalo 268 068 odpovědí a 406 952 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist