Reklamace

Otázku položila: Anonymní uživatelka #46199 24.7.2011 13:00

Ahoj holky,prosím vás,neustále mám problémy s telefonem. Jednou jsem ho reklamovala,že mi nejdou tlačítka. Teď jsem ho tam měla znova s tím,že nejdou žádné Jawa aplikace,tak mi ho v pátek vrátili s tím,že už je to ok a že přehráli software. No a dnes jsme to zkoušeli a stejně to nejde. Musím to tam odvést na třetí reklamaci a teprve když to nepůjde,tak můžu trvat na novém výrobku nebo vrácení peněz. Nebo musí být 3x stejná závada a pak teprve můžu trvat na novém. Díky

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Verousek8924.7.2011 13:40

    Tuším, že tohle není nikde přesně právně definováno, i když určitě něco kolem toho najdeš v občanském zákoníku, tak se zkus podívat. Je známo, že při třetí reklamaci stejné závady nebo čtvrté reklamaci jiných(různých) závad má kupující právo odstoupit od smlouvy s vrácením původní částky. Ale pozor, už pri té 3. reklamaci stejné závady (popř. 4. reklamaci různých závad) můžeš požadovat vrácení peněz. Ne, že 3x budeš reklamovat stejnou závadu (4x různé) a pak až požadovat vrácení peněz. Myslím tím, že 2x budeš mít zreklamovaný telefon se stejnou závadou (nebo 3x zreklamovaný s různými závadami) a objeví se ti stejná závada znovu(popř. jiná), dáš telefon opět na reklamaci a pokud ti servis potvrdí, že se jedná o třetí stejnou závadu (nebo 4. různou závadu), už v té chvíli můžeš požadovat odstoupení od smlouvy a chtít vrátit peníze.

  • Simea24.7.2011 18:56

    Kdyz jsem loni reklamovala telefon, bylo i receno, ze to musi byt trikrat ta sama zavada, jinak mi telefon nevymeni ani penize nevrati..

  • ahoj,nemam stim zadne zkusenosti,ale jestly je to uz 3 stejna vada.Mas narok na vraceni penez.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 692 otázek, kterým se dostalo 273 815 odpovědí a 411 007 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se