--Co na výtok??--

Otázku položila: Bývalá uživatelka #21993 4.3.2010 15:00

Menstruaci mám pravidelnou díky antikoncepci.co mě ale trápí je neustálý výtok během všech sotatních dní,někdy je slabší,někdy silnější,ale je to neustále ,tím ji mám také pořád vlhkou.Dost otravné :/ prosím poraďte,existují na to nějaké léky?

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • a proč si nešla přímo ke gynekologovi ?

  • Na gynekologii pravidelne chodim,přímo sem se ho na tohle neptala,ale dělali mi různé výtěry a pod..kdyby to byly kvasinky apod. testy by to ukázaly.

  • mishuge11.8.2010 11:07

    já mám taky pravidelný výtok... je bud průhledný nebo lehce do běla, nic to neznamená. ale jestli si chceš být jistá tak si na gyndu zajdi... bud ti zmizí po porodu a nebo ne, někdo ho mívá a někdo ne je to sporné... mám ho už od malička a co jsem začala sexualně žít taky byl někdy silnější a jindy slabší...

  • mně pomáhá gynopevaryl na záněty a taky používám mycí gel lactacid

  • taky pouzivam lactacid na denni hygienu. lehky ciry vytok co nesvedi je myslim bezny a na lehci mykozy se mi docela osvedcil treba Grep-Out od Farmaxu. pokud se to ale vraci tak urcite zajit na gyndu.

  • Ahojky,
    záleží na tom, jestli to tak máš pořád nebo to pozoruješ teď poslední dobou. Pokud to máš pořád, tak to bude asi normální, protože jinak by to gynekolog určitě zjistil, kdyby bylo něco v nepořádku. Zkus se kdyžtak zeptat v lékárně na nějaký přírodní gel, krém, nebo zkus ten kontryhel.

  • cudla5.3.2010 17:01

    Na výtok může pomoci i obyčejná syrovátka.Alespoň mě pomohla...dá se koupit sušená za pár korun a je mimochodem hodně zdravá,pomáhá i na posílení imunity,čistí pleť atd. Že pomáhá na výtok jsem se dočetla na webových stránkách Dr.Popov,tak tam mrkni

  • citrix7.3.2010 18:26

    Výtok je zcela normální stejně jako tvorba slin v ústech. Pochva se tím vlastně neustále pročišťuje a udržuje si zdravé prostředí. Kvůli výtoku také existují intimky.

  • Ahpjky také jsem měla problém s výtoky,nový doktor mi zjistili po několika letech co mi tvrdila má bývalá doktorka doktorka že jsem v pořádku chlamídie.
    Těsně před léčbou chlamídií(problémy se začly projevovat až po vysazení antikoncepce a to postupně,mislely si,že mi chybí progesteron a ejhle byly tam/špinění a krvácení před ms,neustálý výtok vždy jinak než by měl být v částech cyklu atd./Po léčbě Antib.pořád nějaké problémy(nesnesu jakékoliv čípky(ani na mikozu ani lactobacilky,a lubrikační gely)pak mi paní v lékárně doporučila Lactobacillus APO+/tablety k polikání,působí jak v celém zažívání tak i v pochvě/ a je pokoj a vše je v pořádku(žádné pálení,kousání,výtok tak jak by neměl být,i při ms jsem v pohodě)Doporučuji.

  • Ineska26.8.2010 20:48

    Je to učitě nějaký zánět nebo infekce.... zajdi ke gynekologovi a všechno bude vyřešeno se vším ti pomůže :-) PA

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 73 408 otázek, kterým se dostalo 245 985 odpovědí a 384 922 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist