Výměna zboží, kdo co platí?

Otázku položila: Anonymní uživatelka #202784 18.8.2014 15:34

Ahojte, objednala jsme si oblečení přes internet, bohužel jsme jej musela vrátit. Za 4 z 5 produktů jsme chtěla vrátit peníze a 5 jsem chtěla vyměnit za menší a navíc byl poškozený. V informačním emailu mi však započítali náklady (poštovné) za vyměněný produkt. Neměl by v tomto případě uhradit zboží e-shop?

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Ahoj, řekla bych, že poštovné po Tobě chtějí oprávněně. Pokud by šlo jen o reklamaci, pak by měli poštovné hradit oni, ale pokud chceš vrátit zboží bez udání důvodu a nebo vyměnit velikost, tak to určitě nemůžou platit oni..Kdyby to takhle měli platit všem, tak by se nedoplatili..

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 698 otázek, kterým se dostalo 273 825 odpovědí a 411 016 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se