Vrácení obuvi Deichmann
Ahojte,
mela bych dotaz ohledně vrácení bot v Deichmannu. Boty jsem na sobě měla pouze chvíli, ale zjistila jsem, ze mi jsou úzké, proto bych je chtěla vrátit.
Myslíte, že mi to uznají a vrátí peníze?
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
13.7.2021 14:49
Tak asi prvně záleží, jestli jsou boty objednané přes internet, nebo koupené v obchodě. Pokud přes internet, tak je můžeš vrátit bez udání důvodů, asi i bez cedulek, ale nesmí na nich být vidět opotřebení a známky nošení, pak by ti asi nemuseli vyplatit celou částku. Pokud jsou kupované na prodejně, tak záleží na tom, jak mají nastavená pravidla. Nejsou povinni přijmout zpět zboží zakoupené v kamenné prodejně. Některé obchody to do určitého počtu dní od koupě umožňují jako bonus pro zákazníky, ale leckdy si to něčím podmiňují, třeba originálním obalem, právě třeba nechybějícími visačkami atd.
Něco jiného je pak reklamace obuvi, ale to není tvůj případ, to, že jsou ti úzké není důvod k reklamaci. -
14.7.2021 10:41
Dobrý den, pokud jsou koupené přes internet, tak klasicky do 14 dní. Pokud nakupuji v kamenné prodejně, tak se zkusím domluvit, že co by kdyby. Nicméně v tomhle případě nevím, jestli to vyjde. My objednáváme hodně v tomhle eshopu: https://www.kkboty.cz/detske-snehule/ mají tam třeba super dětské sněhule, škoda, že je zima až tak daleko. :// Zkusila bych tam zavolat, vysvětlit jim situaci a uvidíš, co bude. Ale Deichmann mi v tomhle nikdy moc nevyšel vstříc.