Špatný spánek

Otázku položila: Anonymní uživatelka #438447 7.1. 7:03

Krásné ráno, dámy,

poslední dobou řeším špatný spánek. Vždy jsem měla problém s usínáním, takže na to jsem zvyklá. Jenže teď se pravidelně budím každou noc, někdy i několikrát, mnohokrát de vzbudím, protože potřebuju čůrat nebo mě vzbudí bolesti břicha – průjem.

Ráno, když se vzbudím, je mi špatně od žaludku, trvá to tak hodinu, a pak zbytek dne už dobrý. To by asi mohlo být tím špatným spánkem, hádám, že tělo není úplně odpočaté.

Měla jsem kolem Vánoc trochu stresovejsiho období, hodně práce, málo času. Teď už víceméně vše mám a ve stresu nejsem. Ale že by se tělo ještě úplně nevzpamatovalo?

Budu ráda za jakékoliv rady, co brát na dobrý spánek nebo co dělat, aby byl.

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • macicekkajik7.1. 9:20

    Pár rad ti dám a zbytek určitě poradí ostatní holky.
    1. Jít spát hned, jak se ti chce jít spát a nepřetahovat únavu.
    2. Jít spát tak, aby jsi měla alespoň 7 až 8 hodin spánku, aby tělo bylo odpočaté.
    3. Pokud máš problém v noci, že tě budí čůrání, tak večer méně pij. Pij spíše přes den.
    4. Když usínáš, nejspíše neumíš vypnout mozek a neustále přemýšlíš nad vším, co se dělo nebo co máš za povinnosti. Na to je nejlepší, jak se říká počítat ovečky. Lehneš si na záda a v mysli si představíš třeba školní tabuli nebo pláž nebo třeba oblohu a začneš do kruhu myslí malovat čísla od 10 do 0. Nesmíš přetahovat a to číslo vždy smažeš a napíšeš další a smažeš - věř, že jsem nikdy nedošla až do 0. Mysl vypne, protože to vyhodnotí jako zbytečnou práci. A zhluboka dýchat.

    A pokud chceš přírodní preparát tak doporučuji buď kozlíkovi kapky nebo pastylky.

  • Mně s usínáním a lepším spánkem pomáhá jedině melathonin.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 78 827 otázek, kterým se dostalo 266 044 odpovědí a 405 208 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist