Silné ochlupení

Otázku položila: Bývalá uživatelka #9389 6.3.2010 13:45

Ahoj, je mi 19, a už asi od 14 let mi nadměrně rostou chloupky na nepříjemných místech, jako brada, břicho, nad horním rtem atd (když pominu že v rozkroku sem měla úplně ochlupení už v 8 letech...). Vytrhávám si je pinzetou, každý den tím strávím v koupelně cca hodinu a už mě to vážně nebaví! myslela jsem že po těch letech budou světlejší, jenže jsou čímdál tmavší, silnější a je jich víc. Dost mi to vadí, tak jsem se rozhodla jít k doktorovi, nevím asi na kožní? Chci se zeptat co myslíte že s tím udělá? existuje nějaká mastička, prášky, hormony... cokoliv? Vím že už když sem byla menší tak nějak doktoři zjistili že mám trochu víc mužských hormonů ale nic s tím nedělali, a vím že babička měla podobný problém jako já, byla na laseru několikrát, ale i přesto si do ted vytrhává chloupky v obličeji, nikdy to nepřestalo růst úplně. Já na laser jít nechci protože když sem to spočítala, je to neskutečná suma a vážně na to nemám, kromě toho přeci na to musí existovat lék, nebo ne? a co mám říct u toho doktora? jak mu to popsat? docela se za to stydim... Ještě jsem před rokem začala brát HA která to měla omezit ale... nepomohlo to

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Simone6.3.2010 14:01

    Já bych asi zašla normálně za obvoďákem a on tě pak přesměruje. Řekni, že ti HA, jež byla předepsána právě na tvůj problém, nezabrala a on by tě měl poslat na nějaké vyšetření hormonů a podle toho se stanoví léčba.
    Vím, že je to asi nepříjemné a chápu, že se stydíš, ale možná má tvůj problém větší následky než jen ty estetické. Já ti bohužel neporadím, protože nemám lékařské vzdělání. Hodně štěstí a pak napiš, jak to probíhá.

  • koukni tady http://www.atuelle.cz/site/site-files/Catalog-body.pdf
    treba by ti to mohlo pomoct, nebo pripravky toho druhu. Ale stejne bych se radsi zeptala nekoho, kdo pracuje s laserem, jestli se po uzivani nezhorsuje situace pro pripadny laser. Ja mam zase v obliceji uplne jemne svetle chloupky a me zase bylo receno, ze se laser prakticky odstranit nedaji.

  • ahoj, chápu, že je to nepříjemné, divím se, že HA nezabrala.. laser je ale opravdu dobré řešení a taky dost finančně náročné- možná časem si na to nasbíráš- třeba nějaká brigáda atd..určitě o tom laseru uvažuj. Jestli ti můžu poradit, jsem kosmetička a nejlepší na vytrhávání v tvém připadě je určitě depilátor- já mám doma elektrický depilátor a opravdu super věc- chloupky pak slábnou- depilátor spíše asi jen na nohy, intimní patrie tím radši nehol..

  • Hele doporučuji jak návštěvu lékaře tak kosmetičky a depilaci horkým voskem neni to tolik finanačne náročné a nebudeš to muset dělat tak často.

  • zkus endokrinologa .. co jsi brala za HA ?? měla jsem podobný problém ( tedy ne v obličeji)i když měla jsem hrozné akné.. taky mám zvýšené množství testosteronu... já brala Diane 35 a pak Yadine.. a pomohlo to..:) jinak zkus kosmetičku,vosk nebo cukrovou pastu (tou to tolik nebolí, ale nedělají to všude)
    jestli jsi z prahy tak na národní třídě je endokrinologický ústav, a tam je doktorů habaděj :) možná by tě tam mohl doporučit i gynekolog (krom obvoďáka).. u mě to tak bylo ..

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 77 935 otázek, kterým se dostalo 262 314 odpovědí a 402 548 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist