Reklamace zboží, poraďte :-(

Otázku položila: Allik 3.4.2013 19:01

Ahoj holky,
prosím radu. Nechala jsem si opravit tašku v opravně kožené galanterie, bylo z toho jedno velké fiasko a já prosím o radu jak postupovat dál. Koženou tašku přes rameno za 950,- měla prasklý popruh na jedné straně, plus nějakou tu oděrku z běžného nošení, mám jí už dva roky, mimo to v zachovalém stavu.
Tašku mi měli opravit do 14 dnů, jelikož jsem si připlatila s tím, že na to opravdu chvátám. Navíc pracuju mimo město a dnes jsem jela 62km jen abych tu tašku vyzvedla. Paní za pultem mi oznámila, že tašku nemůže najít. Hrabala se v regálech kde byly totál zaprášený špinavý věci k opravě, prostě sajrajt, nic neměli očíslované nebo značené, všechno na dvou velkých hromadách a tam někde měla být moje taška zahrabaná. Po půl hodině mi řekla, ať si přijdu zítra, že ji nemůže najít. Já na to že se ani nehnu, že sem nepojedu znova, jen proto že neví kam tu tašku dali. Po dalších 10ti minutách jí našla položenou přímo na šicím stroji, a povídá mi, že jí tam někdo položil omylem, na tašku za celým 14 dní nikdo ani nesáhnul (!) a opravená tím pádem není. Na můj dotaz, proč není opravená, proč leží 14dní na šicím stroji a proč na ní nikdo ani nešáhnul (ani nepostrádal, když si to zboží evidují do knihy a mají napsaný termín, do kdy má být opravená), mi řekla, že za den přijmou cca 60 tašek a prý abych se nezbláznila. Na to už jsem s začala hádat. Vyhodila jsem prachy za cestu tam a zpátky úplně zbytečně, nechala mě čekat skoro třičtvrtě hodiny, a ještě mi za to vynadala, řekla mi ať si počkám dalších 14 dní na opravu. Na to jsem jí tašku vzala s tím, že mi jí opraví kdekoliv jinde. Ona na to "víte co, už jdětě prosim Vás." Pracuji na zákaznickém oddělení v obchodě s dost silným jménem u nás i v zahraničí a VŽDY se od nás vyžaduje jistý servis zákazníkovi, něco takového předvést já tak mám na krku vytýkací dopis od pana ředitele. Vím, že za tohle fiasko mám za zákona nárok na náhradu škody, to jest vyplacení cestovného, ale je to malý obchůdek, který patří jen tý starý bréce, která tam na mě štěkala. Můj dotaz zní: jak a kde si vyhádat nějakou spravedlnost? Jak byste postupovaly vy? A ještě jedna věc, bylo by adekvátní na ten jejich bordel tam poslat ČOIku?
Děkuji moc za příspěvky a rady, já si jdu dát panáka na uklidnění...

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Pokud tašku nebudeš mít opravenou do 30ti dnů, tak můžeš žádat peníze zpět a požadovat peníze za náklady (jízdné a pod) které ti vznikly. Ale musíš se v den, kdy má být vyřízená reklamace zajímat jak to vypadá.

  • tak rozhodně její chování není adekvátní k zákazníkovi. A pokud je tam bordel, klíďo bych tam i Čoiku poslala. A žádala bych náhradu za příplatek za urychlení práce, proplacení cestovného a ještě neslušné chování. A klidně bych se zbláznila :-) oni zboží prodávají, tudíž za něj odpovídají a i za jeho případné reklamace. Tohle jednání mi nepřijde "košér"

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 207 otázek, kterým se dostalo 271 537 odpovědí a 409 723 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist