Problém s aukrem

Otázku položila: Anonymní uživatelka #113462 7.1.2014 16:53

Ahoj holky já jsem tele.. pán si odemne koupil drahou věc a poslal na tu debilní Payu, jenže jsem zjistila , že jsem špatně vyplnila moje číslo účtu koncový vyplnila /0300 a má to být /0600 :( holky co mám dělat, jde o hodně peněz, na aukro jsem už psala..

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • No a co ti z Aukra odpověděli? To budeš asi opravdu muset vyřešit s nima a myslím, že se cesta najde.

  • ja takhle jednou poslala penize na spatny ucet a v bance poradili kontaktovat tu, na kterou jsem to poslala (u Tebe tu, co ma za lomitkem to co si tam napsala). Bud to spatne cislo neexistuje a pak se Ti ty penize za par dnu vrati (teda tomu kupci) nebo to fakt neci cislo uctu je a oni ho pozadaji (ta banka), aby to vratil, ze slo o o myl. tak neboj, urcite se mu ty penize vrati, jen par dnu potrva:-)

  • dzusinka7.1.2014 23:02

    Někde jsem četla, že má každá banka unikátní systém čísel účtů, takže neexistují dva účty od různých bank, které by měly před lomítkem stejné číslo účtu. Pravdědobně se to tak vůbec neposlalo a aukro má tak ty peníze pořád u sebe.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 694 otázek, kterým se dostalo 273 820 odpovědí a 411 008 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se