Nedodržení termínu ve smlouvě, jak to řešit?
Prosím o radu. Objednali jsme si sítě do oken, podepsali smlouvu, zaplatili a čekáme... Ve smlouvě je uvedeno zhotovení do 3 týdnů od zaplacení, nyní je to 6 týdnů a stále čekáme...
Už před víc jak 14 dny jsem volala, jak to vypadá a že prý jsou na cestě k nim na pobočku, v den vyzvednutí tam manžel volal a že ještě nedorazily, že se ozve, až dorazí, pak nám nezvedala telefon, tak jsem zavolala na centrálu, tam mi slíbili, že se paní co nejdříve ozve. Volala další den, ze omylem poslali ty naše sítě na jinou pobočku, to mi řekla v pondělí 5.6. a že tento týden u nich určitě nebudou. Tak jsem na pobočku napsala rozhořčený e-mail a nic. Dnes jsem napsala, kdy si je můžeme vyzvednout a odpověď 14.6. odpoledne, žádná omluva, vysvětlení, nic.
Co můžu? Sítě akutně potřebujeme, ale vůbec se mi nelíbí přístup a nechci to nechat jen tak být.