Naletěla jsem - CERD

Otázku položila: Anonymní uživatelka #266558 5.8.2015 16:50

Ahoj, tak jsem zase jednou zjistila, že jsem úúúúplně blbá (proto píšu jako anonym) :( Chtěla jsem zjistit, jak jsme na tom s dluhy a tak jsem si objednala výpis za 300Kč od Centrálního registru dlužníků. Normálně mi na mail přišla faktura, kterou jsem zaplatila. Jenže na stránkách CERDu je ta faktura pořád zobrazená jako nezaplacená. Mají tam online formulář na reklamaci platby, ten jsem použila už 3x a furt nic :( Napsala jsem jim číslo účtu, datum platby, jméno i číslo objednávky a doufala, že se mi ozvou nebo rovnou platbu dohledají a vše bude vyřešené. Ale stále se nic neděje, na telefonní lince mají jen automat, který popisuje jak mám vyplnit ten online formulář a já nevím co dál! Bojím se, aby na mně za "neuhrazenou" platbu neposlali exekutora. Dostala jsem od nich jen hromadný mail, že od 1.9.2015 budou upomínky zpoplatněné - nechci u nich mít dluh! Jak tohle mám řešit? Nejde se jim dovolat, na online formulář nereagují - co můžu udělat víc? A ještě ke všemu jsem se dozvěděla, že tenhle registr vede soukromá osoba a ani náhodou není ten výpis od nich oficiálním dokumentem :( Já vím - jsem pitomá a měla jsem si to zjistit dřív, ale škoda už se stala. Teď potřebuju rady, jak škody minimalizovat...

  • 05.08.2015 19:59:21 - full.avl změnila kategorie otázky

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 693 otázek, kterým se dostalo 273 812 odpovědí a 411 006 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se