Komunikace

Otázku položila: Anonymní uživatelka #322014 27.7.2017 0:42

Ahoj holky, potřebovala bych poradit, jak komunikovat s kolegou z práce.
Nevím, jak to přesně popsat, ale problém je v tom, že když spolu komunikujeme (at´ už písemně nebo osobně) domýšlí si další/jiný významy věty, co jsem řekla. Většinou naše konverzace končí tak, že se jeden z nás vytočí, protože získá dojem, že na něho ten druhý útočí, což komunikaci moc nepřidá :D
Občas býváme ve fázi, kdy se tomu druhému vyhýbáme, jen proto, že víme, že by jakákoliv konverzace skončila hádkou.
Nápady, jak toto řešit? - někdy je to vážně už psycho :)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Komunikovat jen pracovně, stručně, jasně a věcně. A při prvním náznaku, že si to zas vykládá špatně, ho hned utnout, že takhle jsi to nemyslela a ať čte to, co tam skutečně píšeš a nesnaží se pořád hledat mezi řádky to, co tam není. Nebo si to s ním rovnou vyříkat, o co mu jde. Asi bych se nebála na něj být i trochu ostřejší, s takovými chytrolíny je komunikace fakt peklo :-D

  • Měla jsem obdobný problém, ten můj kolega zase vždycky tvrdil, že jsem mu to neřekla, byť jsem to s ním komunikovala několikrát. Po několika takovýchto konfliktech jsem mu řekla, že nechci, aby mezi námi docházelo i nadále k těmto nedorozuměním, a proto, pokud mu budu chtít něco sdělit (nebo on se mnou) bude probíhat komunikace výhradně po e-mailu. Tím se to vyřešilo. Možná by to bylo řešení i pro Tebe, kdybys používala jasné a stručné věty....

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 205 otázek, kterým se dostalo 271 518 odpovědí a 409 719 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist