Česká pošta - reklamace
Hezký den.
Mám prosbu. Máte někdo zkušenosti s reklamací u České pošty na došlý a rozbalený balík?
Dnes nám přišel nový počítač a můžu Vám říct, že v životě jsem nic horšího neviděla.
Obal balíku byl v pořádku a tak jsme ho přijali, ale po rozbalení to se mnou málem seklo.
Odlomené dvě součástky, vypadané všechny kryty, rozlomený a zdeformovaný přední kryt. Počítač sice po zapnutí normálně funguje, ale takto si tedy rozhodně dodávku cenného balíku nepředstavuji.
Balík byl pojištěný na 6.000 Kč.
Děkuji za odpovědi.
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
15.3.2012 14:43Já bych se asi spíš obrátila na firmu,kde jste počítač koupili. My jsme takhle kupovali dětskou postýlku... Balík byl na pohled v pořádku,ale po rozballení byly omlácený rohy, zlomený tyčky. Neřekla bych,že to byla chyba té firimy,ale pošty... Ale co můžeš udělat,když balík už máš rozbalený, na poště ti nikdo neuvěří,že byl poničený... Takže jsem volala do té firimy,chtěli nafotit zničené zboží a druhý den na svoje náklady pro zboží přijeli a přivezli nový...
-
15.3.2012 17:11Tady nepochodíš!! Pokud jsi balík převzala jako bezvadný - a obal dle popisu bezvadný byl, tak s tím pošta nemá nic společného!!!! Obrať se na dodavatele..kdoví, co ti vlastně zabalili prodejci....
Jinak lze i rozbalený balík reklamaovat, ale musíš to rozbalit přímo na poště před pošťačkou, nebo před tím, kdo ti balík předává, jinak máš smůlu, řeknou ti, že sis to rozbila po převzetí - balík ti upadl atd.... -
15.3.2012 16:05Ahojky, reklamovat služby České pošty by měla firma, která ti zaslal balíček. Takže ti radím, obrať se na ně a dohodni vrácení zboží a oni budou reklamovat na České poště, oni jsou na to pojištění. My k mamině do práce objednáváme zboží a pokud přijde zničené, jsme tak s tím prodejcem domluvení. Teď už si pošta dává bacha - vždycky řekne ááá to je ta, tak to si dáme pozor
A nebylo to jednou 