Česká pošta

Tak jsem před vánocema netrpělivě čekala na balík. Podle odesílatele měl být u mně nejpozději 20.12., až 20.12. večer mi česká pošta sdělila, že ho 21.12. bude doručovat. Hurá, tak snad to stihnou.
Ráno v 9h SMS "budeme vám doručovat balík v čase 8-14h". No, budiž, časové rozpětí podobné domácímu vězení, ale tak ten jeden den se to snese. Celý den čekání na balík, občas koukání z okna, zda už nejede. 14.hodina uplynula a stále nic. No, chápu, nestíhají, mají toho moc. Když nedorazili ani v 17h tak sem si říkala "jo, tak to asi do 14h fakt nebude". v 17:45 email - z technických důvodů vám zásilka nebyla doručena (jo, to sem si všimla), budeme vás informovat. No, tak když je chyba na jejich straně, tak sem očekávala trošku lepší jednání a že se ozvou druhý den (v sobotu), že teda mi to mimořádně dovezou. Ale kdepak. 27.12. v 8:20 SMS - dnes v čase 8-14h vám budeme doručovat zásilku. A to má jako být co?? Další den domácího vězení? Navíc jsem měla v tu dobu už naplánované úplně něco jiného mimo domov.  Pak jsem ve schránce našla oznámení o nedoručení zásilky a vypravila se na poštu. A tady začalo mé další překvapení. Nebo má mně to vůbec překvapovat?
Přinesli mi balík (na dobírku - naštěstí), který měl u sebe zprávu - o poškození zásilky - prý tady to podepište, jako že se zříkáte nároku na reklamaci a vemte si to. Jak podepište?? No balík je tady zalepenej, podle váhy mu nic nechybí, tak to podepište. Cože? To nemyslíte vážně ne? Tak si aspon zkontroluju, že obsah není poničen. No to nemůžete, musíte to nejdříve podepsat, že se vzdáváte práva na reklamaci poškozené zásilky. A to jako má být co? Já se chci přesvědčit, že zboží v zásilce je v pořádku. Paní za přepážkou odešla pro jinou pracovnici a diskuze se opakovala. Já si ten balík bez kontroly obsahu nepřevezmu. Ale pokud si ho chcete převzít, tak musíte podepsat tento protokol, kde se vzdáváte nároku na reklamaci u ČP a budete si to řešit s odesílatelem. Já si mám řešit s odesílatem případné poškození zboží zaviněné vámi jako přepravcem? to si děláte srandu, ne? Ale v balíku nic nechybí. Při přebrání od odesílatele měl 2,5kg a ted má 3,5kg, takže tam nic nechybí. Další diskuze opravdu ztrácela smysl. To, kde se vzal 1kg v zásilce navíc by mi asi už vysvětlit nedokázala a to, že zboží v zásilce mohlo být poškozeno nebo i odcizenoa  nahrazeno něčím jiným jsem riskovat odmítla. Prý tedy balík pošlou odesílateli jako poškozený zpět.
Jak jsem se pak dozvěděla od lidí, co řidiče viděli, prý pošta přijela a když nebyl nikdo doma, poměrně vztekle hodil doručovatel balík do auta a odjel.
K dovršení všeho odesílali zpět balík odesílateli s tím, že příjemce si balík ve stanovené lhůtě nevyzvedl. To jako mělo být co? No, že mně to vlastně udivuje.

Zážitek druhý:
Včera po návratu domů mně čekalo ve schráne oznámení o uložení doporučené zásilky-dopisu. A hádejte co? s časem, kdy doma byly 2 dospělé osoby, které věděly, že dopis má dojít a je to už zaplacené, takže "no problem", a opět se nikdo ani neobtěžoval zaznovit.

No, tomu se říká služba zákazníkovi.

Přeji všem lepší zážitky s českou poštou a já doufám, že její služby zase nějakou dobu nebudu potřebovat využívat.
11.01.2019 9:51:15
Emoce:
Komentáře:

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.