Ženy, přiznejte se, která z vás dnes řádila v Lidlu? Já jsem tam nechala tisícovku
19.01.2017 20:15:34
Emoce:
Komentáře:
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 11:10
Mám stejný názor,podpora klasické rodiny a slušných lidí žádná jako vždy
Bývalá uživatelka #807199.1.2017 11:32
Jojo, bohuzel to takhle u nas je... Taky me to stve... K cemu pracovat? Kdyz nemas pak zadne "odmeny" od statu a nemakacenka maji furt neco?
samsonoh9.1.2017 11:36
Je to opravdu hnusné a chce se mi z toho brečet i křičet zároveň.
Bývalá uživatelka #807199.1.2017 11:42
V nasi zrmi by se musel uplne zmenit system socialnich davek, aby byli vsichni donuceni snazit se pracovat - nepracujes a nikdy ses o to nepokusil? -> nemas narok na prispevek na bydleni, hmotnou nouzi atp. - pobiras invalidni duchod (at uz castecny nebo uplny) -> narok mas - pracovals a prisels o praci? Mas narok na podporu v nezamestnanosti 1 rok, to samy 1 ron narok ziskat dalsi socialni "prispevky jako porodny apod." - jsi zamestnana a jdes na materskou - mas narok na porodne bez ohledu na to kolik mesicne vydelavas. To samy pridavky na dite...
Jenze to by musela prijit obrovska zmena v nasem.politickem systemu ..
whitehorse19.1.2017 11:45
taky s tím souhlasím. bohužel ještě jednu výhodu jako manželé máte - pokdu si nevyděláš (v to počítaje mateřskou a případné proplacení dovolené) více než 68000 Kč za rok, může si na tebe manžel uplatnit slevu na dani 24000 Kč. další věc - pokud pracuješ (ty i partner), málokdy dosáhneš na jakékoliv dávky typu přídavky na děti, porodné, výhody pro bydlení. že ty platíš hypotéku na byt nikoho nezajímá, ale že někdo platí nějakému pronajímateli nemalé peníze za podnájem a dostane na to příspěvek od státu to je taky na prd. ty platíš jak mourovatá, zbyde ti mín než tomu v podnájmu, ale on peníze dostane a ty ne. ty přece máš svůj byt...
samsonoh9.1.2017 11:46
hiuhi řekla jsi to naprosto přesně.
Bývalá uživatelka #807199.1.2017 11:48
Ale na tohle jsme my mali pani... My s tim nic nezmuzeme.. Jsou to zase jen predvolebni propagace
whitehorse19.1.2017 11:48
hiuhi víš, s tím invalidním důchodem je to taky složitější než se zdá. tatka má invalidní důchod a jednou v lázních se bavil s nějakým Dr, který tam přijel jako pacient, a dělal posudky pro invalidní důchody. a povídal..když přijde někdo, kdo by na něj nárok neměl a řekne mi "buď mi to napíšeš, nebo podříznu Tebe nebo tvoji rodinu," tak co uděláte? údaje o posudkových lékařích jsou veřejné... ten doktor má oprávněný strach.
Bývalá uživatelka #807199.1.2017 11:56
whitehorse1 jasne to je zase dalsi faktor k tomuto... Ale tchyne treba nema narok na nic od socialky i kdyz je v invalidnim duchodu... A nema na zivobyti tak ji socialka snizila "davky" na tyden na zivobyti 83kc...
samsonoh9.1.2017 11:57
whitehorse1 tak o takové slevě na dani si přečtu něco víc díky za tip.
whitehorse19.1.2017 11:57
samsonoh budu ještě uštěpačná, ale proč by nesezdané páry měly mít stejné výhody jako sezdané? oni mnohdy těží právě z toho, že nejsou manželé a přináší jim to dost výhod. proč podporovat takhle okatě nesezdané rodiny? manželé těch výhod nemají o nic moc víc (kromě asi té jedné) než nesezdané páry a to taky není dobře. nejednou sem četla, že žena neuvede otce do RL, bude mít nárok na porodné a další dávky, žijí spolu, ale trvalé bydliště mají každý jinde. a pokud se vezmou, tak až po několika letech od narození dítěte, aby náhodou o ty příspěvky nepřišla. vdaná žena toto udělat nemůže.
whitehorse19.1.2017 12:00
hiuhi tam už by se to mělo posuzovat individuálně. jen prostě že ani to, že jsi v invalidním důchodu neznamená to, že by jsi automaticky měla mít nárok tam už by to mělo být i posuzováno podle toho, zda jsi něco odpracovala, než jsi do něj šla apod. samsonoh jj, přečti. ta sleva platí za dobu, co jste v daném roce byli manželé (takže pokud třeba až od července, tak je to polovina z té částky), ale ta výše výdělku se bere za celý rok (i tu část, co manželé nebyli), na to pozor.
samsonoh9.1.2017 12:23
whitehorse1 naprosto tě chápu. Mám stejný názor ohledně manželství a psí knížky - páry by měly a neměly mít stejné podmínky zároveň (protože životní situace jsou různé). Psala jsem, že mi na tom vadí právě ta morálka o podporování rozvodů a neženění. Ve své rodině mám bohužel příklad toho, že se dva vzali, zjistili, že čekají dítě a tak se rozvedli, aby všechny ty příspěvky dostali. Problém je, že i když mám teď mizerně nízký plat, tak se stejně přehoupnu přes hranici 68 tisíc za minulý rok. Letos to už bude jiné, protože 1.7. odcházím na mateřskou. Budese mi teda počítat 6 měsíců příjmu ze zaměstnání a 6 měsíců mateřské?
whitehorse19.1.2017 12:25
samsonoh ano, příjem+mateřská se počítat do toho budou. obdobně jako kdyby ti proplatili dovolenou za daný rok. a ještě je těch 68000 v hrubém to aby si náhodou maminky na mateřské/rodičovské nemohly přijít na lepší peníze.
Shierley19.1.2017 12:28
whitehorse1 neuvede-li baba otce do RL nemá nárok takřka na nic a až by o něco žádala, tak by narazila, jestli chce pumpovat stat, tak MUSÍ mít dítě vyplněného otce v RL. Oni si to už hlídají. Stát nebude platit jen proto, že baba je "hrdá"a nezapíše ho. Až je kolonka vyplněná, tak se řeší alimenty atd. a až borec neplatí alíky, tak pak teprve může jít baba žádat. A už jsem i viděla případ, kdy byl otec zapsán zpětně, soudně a baba vracela porodné Jen tak jí nikdo nic nedá. Už jsem se setkala i s názorem, že je to od státu sprostý to se fakt musím smát. Dítě nejde splodit bez muže a že je to kokot? Notak měla lépe volit s kým počne. Těmto fakt dobře jim tak. Já jako 10 let pracující před mateřskou nemám nárok na nic, nevadí mi to, jsem ráda, že se máme dobře, ale co třeba nechápu je to porodné. Buď je to porpdné a je to jakoby za porod nebo ať to nazvou jinak, když mají nárok jen nemakačenka a lidi s minimální mzdou. A jsem pro, aby výhody zůstaly jen manželům ti, co jsou spolu na psí knížku by výhod měli čerpat proč? Je to každého volba. Ale nadávat, že manželé mají to a ono? Kdo komu brání se vzít a výhod čerpat? Jo a Marksová je marná, tu by měl už někdo umlčet
samsonoh9.1.2017 12:30
Amen, ženy!
terryk9.1.2017 13:13
Popravdě, taky bych zuřila. A to nejsem věřící ani lidovec stát by přeci měl podporovat rodinu, respektive to, aby lidé o tu rodinu stali, měli nějakou motivaci ji založit. Měla jsem vych.... šéfa, co si matku svyho potomka nevzal právě proto, aby měla vyšší dávky. A z toho je mi věru blivno. Při schválení takového zákona by pak takovejch páru bylo bezesporu daleko víc.
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 13:49
Veronika329.1.2017 15:32
Shierley1 víš,ono i na psí knížku jsou chlap,ženská,dítě rodina, proč ne, v dnešní době se na svatbu nelpí a zvlášť v době kdy se rozvádí pomalu každá druhá, třetí rodina.Ano,volba zda mít svatbu či nikoliv, to je to oč tu běží,nevidím v tom rozdíl zda se vzít a vychovávat dítě nebo se nevzít a vychovávat dítě, rodina to je tak jako tak. Ano, s chlapem taky žiji na psí knížku a vychováváme dítě(otec je zapsán do RL-jinak by to nešlo), no a co, máme snad na vše stejné právo jako sezdané páry nebo snad ne?O vyšších dávkách nevím, vše jede tak jako kdybysme byli sezdaní-příjem se bere nás obou,protože spolu žijeme ve společné domácnosti, tudíž na nic nemáme nárok.V dnešní době má pár na výběr, proč ne,nežijeme ve středověku nebo za dob komunistů kdy bylo normální rodit do 25 a kdo nerodil tak byl za exota.být matkou ve 30,35 nebo 40?to bylo vyjímečné
Shierley19.1.2017 17:14
Veronika32 já to nezpochybňuju. Jistěže i páry, které nejsou sezdány tvoří s dětmi rodinu. Tyto páry se ale nemůžou divit, že nemají třeba odečet na manželku, a o tom mluvím já Dřív se lidi brali, protože "museli", čekali dítě, tak byla svatba. Tehdy to mělo více výhod než teď, beze sporu. Brát se, potažmo rozvádět (viz příspěvek výš) kvůli prachům, který můžu vyrazit ze státu je ale špatně v každém případě. Nicméně. Když už se páry sezdají, tak proč nabízené výhody nevyužít? Viz odečet na manželku, dříve novomanželské půjčky atd.
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 17:31
Shierley1 Tvůj minulý příspěvek se mi líbil víc
whitehorse19.1.2017 18:35
Tak nebylo by lepší ten institut manželství rovnou zrušit a dát všem stejný privilegia? Když už nejsme ve středověku a za komunismu?
Shierley19.1.2017 18:42
dancewomen jak to jako myslíš?
Veronika329.1.2017 18:43
whitehorse1 proč ne, všichni-no,skoro všichni chodí do práce,platí sociální a zdravotní pojištění,platí daně,tak by měli mít všichni stejná práva
Shierley19.1.2017 18:51
Proc to menit? Nejsem vdana, chci vyhody manzelu, vdam se. Jasny jak facka. Nikdo nikoho do niceho nenuti, je to kazdeho vec to, ze nejsou dva lidi sezdani je jejich volba, stejne jako ostatnich to, ze se vezmou. Zehrat na nespravedlnost v jasne danych vecech je mimo misu.
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 19:16
Shierley1 Nebudu radsi rozebíratAle ja miluji institut manželství a jsem proti komunismu
whitehorse19.1.2017 19:28
dancewomen asi by manželství jako institut nepřežilo tolik let, kdyby bylo úplně k ničemu Ke komunismu se nevyjadruji, zažila sem jako dítě do 13 let ... V porovnání s dneškem...Raději nekomentovat.
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 19:50
whitehorse1Presne,prekvapilas
whitehorse19.1.2017 19:53
dancewomen pokud se ti zdá povinnost pracovat jako špatná a že za komunismu se tady vlastně zavedla 3 léta dovolená pro rodiče.
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 19:56
whitehorse1 Vše má své pro a proti.Povinnost pracovat by měla být za každého režimu!Jen z pozice mé víry to byl
whitehorse19.1.2017 19:59
dancewomen každý režim má svá pro a proti. I ten co je tady v dnešní dobe.
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 20:00
whitehorse1 S tím souhlasím!
Shierley19.1.2017 20:27
dancewomen ja se nikde nevyslovila nijak proti manzelstvi a uz vubec ne pro komunismus, tim spis to ted vubec nechapu
Bývalá uživatelka #1382399.1.2017 20:36
Shierley1Jasně,to ja se jen vyjadrila na komentare nad Tebou a Tve odpovědi se mi libily,nic víc
samsonoh9.1.2017 21:40
Pěkně se to tady roproudilo Každopádně všem děkuji za názory a za radu se slevou na dani na manželku
Mám stejný názor,podpora klasické rodiny a slušných lidí žádná jako vždy
Jojo, bohuzel to takhle u nas je... Taky me to stve... K cemu pracovat? Kdyz nemas pak zadne "odmeny" od statu a nemakacenka maji furt neco?
Je to opravdu hnusné a chce se mi z toho brečet i křičet zároveň.
V nasi zrmi by se musel uplne zmenit system socialnich davek, aby byli vsichni donuceni snazit se pracovat
- nepracujes a nikdy ses o to nepokusil? -> nemas narok na prispevek na bydleni, hmotnou nouzi atp.
- pobiras invalidni duchod (at uz castecny nebo uplny) -> narok mas
- pracovals a prisels o praci? Mas narok na podporu v nezamestnanosti 1 rok, to samy 1 ron narok ziskat dalsi socialni "prispevky jako porodny apod."
- jsi zamestnana a jdes na materskou - mas narok na porodne bez ohledu na to kolik mesicne vydelavas. To samy pridavky na dite...
Jenze to by musela prijit obrovska zmena v nasem.politickem systemu ..
taky s tím souhlasím. bohužel
ještě jednu výhodu jako manželé máte - pokdu si nevyděláš (v to počítaje mateřskou a případné proplacení dovolené) více než 68000 Kč za rok, může si na tebe manžel uplatnit slevu na dani 24000 Kč.
další věc - pokud pracuješ (ty i partner), málokdy dosáhneš na jakékoliv dávky typu přídavky na děti, porodné, výhody pro bydlení. že ty platíš hypotéku na byt nikoho nezajímá, ale že někdo platí nějakému pronajímateli nemalé peníze za podnájem a dostane na to příspěvek od státu to je taky na prd. ty platíš jak mourovatá, zbyde ti mín než tomu v podnájmu, ale on peníze dostane a ty ne. ty přece máš svůj byt...
hiuhi řekla jsi to naprosto přesně.
Ale na tohle jsme my mali pani... My s tim nic nezmuzeme.. Jsou to zase jen predvolebni propagace
hiuhi víš, s tím invalidním důchodem je to taky složitější než se zdá.
tatka má invalidní důchod a jednou v lázních se bavil s nějakým Dr, který tam přijel jako pacient, a dělal posudky pro invalidní důchody. a povídal..když přijde někdo, kdo by na něj nárok neměl a řekne mi "buď mi to napíšeš, nebo podříznu Tebe nebo tvoji rodinu," tak co uděláte? údaje o posudkových lékařích jsou veřejné... ten doktor má oprávněný strach.
whitehorse1 jasne to je zase dalsi faktor k tomuto... Ale tchyne treba nema narok na nic od socialky i kdyz je v invalidnim duchodu... A nema na zivobyti tak ji socialka snizila "davky" na tyden na zivobyti 83kc...
whitehorse1 tak o takové slevě na dani si přečtu něco víc
díky za tip.
samsonoh budu ještě uštěpačná, ale proč by nesezdané páry měly mít stejné výhody jako sezdané? oni mnohdy těží právě z toho, že nejsou manželé a přináší jim to dost výhod. proč podporovat takhle okatě nesezdané rodiny? manželé těch výhod nemají o nic moc víc (kromě asi té jedné) než nesezdané páry a to taky není dobře.
nejednou sem četla, že žena neuvede otce do RL, bude mít nárok na porodné a další dávky, žijí spolu, ale trvalé bydliště mají každý jinde. a pokud se vezmou, tak až po několika letech od narození dítěte, aby náhodou o ty příspěvky nepřišla. vdaná žena toto udělat nemůže.
hiuhi tam už by se to mělo posuzovat individuálně. jen prostě že ani to, že jsi v invalidním důchodu neznamená to, že by jsi automaticky měla mít nárok
tam už by to mělo být i posuzováno podle toho, zda jsi něco odpracovala, než jsi do něj šla apod.
samsonoh jj, přečti. ta sleva platí za dobu, co jste v daném roce byli manželé (takže pokud třeba až od července, tak je to polovina z té částky), ale ta výše výdělku se bere za celý rok (i tu část, co manželé nebyli), na to pozor.
whitehorse1 naprosto tě chápu. Mám stejný názor ohledně manželství a psí knížky - páry by měly a neměly mít stejné podmínky zároveň (protože životní situace jsou různé). Psala jsem, že mi na tom vadí právě ta morálka o podporování rozvodů a neženění. Ve své rodině mám bohužel příklad toho, že se dva vzali, zjistili, že čekají dítě a tak se rozvedli, aby všechny ty příspěvky dostali.
Problém je, že i když mám teď mizerně nízký plat, tak se stejně přehoupnu přes hranici 68 tisíc za minulý rok. Letos to už bude jiné, protože 1.7. odcházím na mateřskou. Budese mi teda počítat 6 měsíců příjmu ze zaměstnání a 6 měsíců mateřské?
samsonoh ano, příjem+mateřská se počítat do toho budou. obdobně jako kdyby ti proplatili dovolenou za daný rok. a ještě je těch 68000 v hrubém
to aby si náhodou maminky na mateřské/rodičovské nemohly přijít na lepší peníze.
whitehorse1 neuvede-li baba otce do RL nemá nárok takřka na nic
a až by o něco žádala, tak by narazila, jestli chce pumpovat stat, tak MUSÍ mít dítě vyplněného otce v RL. Oni si to už hlídají. Stát nebude platit jen proto, že baba je "hrdá"a nezapíše ho. Až je kolonka vyplněná, tak se řeší alimenty atd. a až borec neplatí alíky, tak pak teprve může jít baba žádat. A už jsem i viděla případ, kdy byl otec zapsán zpětně, soudně a baba vracela porodné
Jen tak jí nikdo nic nedá. Už jsem se setkala i s názorem, že je to od státu sprostý
to se fakt musím smát. Dítě nejde splodit bez muže a že je to kokot? Notak měla lépe volit s kým počne. Těmto fakt dobře jim tak. Já jako 10 let pracující před mateřskou nemám nárok na nic, nevadí mi to, jsem ráda, že se máme dobře, ale co třeba nechápu je to porodné. Buď je to porpdné a je to jakoby za porod nebo ať to nazvou jinak, když mají nárok jen nemakačenka a lidi s minimální mzdou.
ti, co jsou spolu na psí knížku by výhod měli čerpat proč? Je to každého volba. Ale nadávat, že manželé mají to a ono? Kdo komu brání se vzít a výhod čerpat? 

A jsem pro, aby výhody zůstaly jen manželům
Jo a Marksová je marná, tu by měl už někdo umlčet
Amen, ženy!
Popravdě, taky bych zuřila. A to nejsem věřící ani lidovec
stát by přeci měl podporovat rodinu, respektive to, aby lidé o tu rodinu stali, měli nějakou motivaci ji založit. Měla jsem vych.... šéfa, co si matku svyho potomka nevzal právě proto, aby měla vyšší dávky. A z toho je mi věru blivno. Při schválení takového zákona by pak takovejch páru bylo bezesporu daleko víc.
Shierley1 víš,ono i na psí knížku jsou chlap,ženská,dítě rodina, proč ne, v dnešní době se na svatbu nelpí a zvlášť v době kdy se rozvádí pomalu každá druhá, třetí rodina.Ano,volba zda mít svatbu či nikoliv, to je to oč tu běží,nevidím v tom rozdíl zda se vzít a vychovávat dítě nebo se nevzít a vychovávat dítě, rodina to je tak jako tak. Ano, s chlapem taky žiji na psí knížku a vychováváme dítě(otec je zapsán do RL-jinak by to nešlo), no a co, máme snad na vše stejné právo jako sezdané páry nebo snad ne?O vyšších dávkách nevím, vše jede tak jako kdybysme byli sezdaní-příjem se bere nás obou,protože spolu žijeme ve společné domácnosti, tudíž na nic nemáme nárok.V dnešní době má pár na výběr, proč ne,nežijeme ve středověku nebo za dob komunistů kdy bylo normální rodit do 25 a kdo nerodil tak byl za exota.být matkou ve 30,35 nebo 40?to bylo vyjímečné
Veronika32 já to nezpochybňuju. Jistěže i páry, které nejsou sezdány tvoří s dětmi rodinu. Tyto páry se ale nemůžou divit, že nemají třeba odečet na manželku, a o tom mluvím já

Dřív se lidi brali, protože "museli", čekali dítě, tak byla svatba. Tehdy to mělo více výhod než teď, beze sporu. Brát se, potažmo rozvádět (viz příspěvek výš) kvůli prachům, který můžu vyrazit ze státu je ale špatně v každém případě. Nicméně. Když už se páry sezdají, tak proč nabízené výhody nevyužít? Viz odečet na manželku, dříve novomanželské půjčky atd.
Shierley1 Tvůj minulý příspěvek se mi líbil víc
Tak nebylo by lepší ten institut manželství rovnou zrušit a dát všem stejný privilegia? Když už nejsme ve středověku a za komunismu?
dancewomen jak to jako myslíš?
whitehorse1 proč ne, všichni-no,skoro všichni chodí do práce,platí sociální a zdravotní pojištění,platí daně,tak by měli mít všichni stejná práva
Proc to menit? Nejsem vdana, chci vyhody manzelu, vdam se. Jasny jak facka. Nikdo nikoho do niceho nenuti, je to kazdeho vec
to, ze nejsou dva lidi sezdani je jejich volba, stejne jako ostatnich to, ze se vezmou. Zehrat na nespravedlnost v jasne danych vecech je mimo misu.
Shierley1 Nebudu radsi rozebírat
Ale ja miluji institut manželství a jsem proti komunismu
dancewomen asi by manželství jako institut nepřežilo tolik let, kdyby bylo úplně k ničemu

Ke komunismu se nevyjadruji, zažila sem jako dítě do 13 let ... V porovnání s dneškem...Raději nekomentovat.
whitehorse1Presne,prekvapilas
dancewomen pokud se ti zdá povinnost pracovat jako špatná
a že za komunismu se tady vlastně zavedla 3 léta dovolená pro rodiče.
whitehorse1 Vše má své pro a proti.Povinnost pracovat by měla být za každého režimu!Jen z pozice mé víry to byl
dancewomen každý režim má svá pro a proti. I ten co je tady v dnešní dobe.
whitehorse1 S tím souhlasím!
dancewomen ja se nikde nevyslovila nijak proti manzelstvi a uz vubec ne pro komunismus, tim spis to ted vubec nechapu
Shierley1Jasně,to ja se jen vyjadrila na komentare nad Tebou a Tve odpovědi se mi libily,nic víc
Pěkně se to tady roproudilo
Každopádně všem děkuji za názory a za radu se slevou na dani na manželku 
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.