Deníček dítěte: Barborka

Narodila se mi holčička jménem Barborka

13.2.2014 8:47

Měří 53 cm a váží 3880,00 g
Porod byl císařským řezem ,
probíhal v porodnici Podřipská NsP Roudnice n. L., s.r.o. a trval 45 minut

Barborka se narodila plánovaným císařským řezem pod spinální anestezií takže jsem byla při jejím prvním nadechnutí a byl to zážitek k nezaplacení

1901116_266667460164126_907608331_n Fotografie-0084 Fotografie-0091 Fotografie-0092
22.02.2014 7:05:19
Emoce:
Komentáře:
  • Bývalá uživatelka #30081 29.1.2018 18:21

    na hubnutí to chce aerobní aktivitu, dlouho a v mírnějším tempu. Na mě funguje hodně rychlá chůze na hranici běhu, aspoň 45 minut. Tempo by mělo být takové, že když vedle tebe někdo půjde, tak se s ním zvládneš bavit.
    Kalorie jsem nikdy nepočítala, s tím neporadím..myslím, že důležitější je poměr tuky, cukry, bílkoviny..

  • terryk 29.1.2018 18:23

    Co místo poskakování u videa zkusit nějakou aerobní aktivitu/sport? Procházku v tempu, indiánský běh, plavání? Třeba je to blbej nápad, ale třeba pro mě s horší fyzičkou jsou to příjemné aktivity, které si můžu regulovat sama, navíc vypadnu z domova a nepřijdu si jak idiot, kterého peruje nějaká baba z obrazovky:-D

  • Bývalá uživatelka #30081 29.1.2018 18:26

    terryk ono Julian má tu výhodu, že je to jen pár minut denně, takže když nemáš čas, ideál. Dala jsem celých 30 dní, efekt to mělo, hlavně na fyzičku, ale jak člověk přestane takhle makat, je to rychle pryč. Proto je lepší najít něco, co člověk zvládne dělat dlouhodobě, právě třeba ta chůze

  • terryk 29.1.2018 18:38

    zaplatilkova: souhlasím. Ale pevně věřím, že pokud člověk skutečně chce, tu hodinku na rychlou procházku si najde.

  • Bývalá uživatelka #80334 29.1.2018 18:44

    a.t.i jillian toho ma mraky, najdes to na ulozto.cz. tam se to da zdarma stahnout. zde je kompletní prehled vcetne nejakych recenzi a typu http://www.kristinacechova.cz/2017/12/jillian-michaels-kompletni-prehled.html
    jinak na logu teto holciny najdes i jine cvicitelky. ja mam krome jillian rada i melissu bender - ma zdarma cviceni na benderfitness.com
    pokud jde o ty kalorie, cviceni se urcite zohlednuje, ale co jsi, prosim, te delala, ze spalis pres 2000 kj? ja mam u jillian nejakych 1200 a to fakt jedu poctive, s 3 kilovkama a svihadlem
    jinak je otazka, zda, pokud pravidelne cvicis, je tech 5000 pri tvem bazalnim metabolismu vhodne. ja bych rekla, ze mas mit vic. takhle ti hrozi akorat zpomaleni metabolisu, rekla bych, ale v tomhle, priznavam, nejsem uplne pevna v kramflecich
    zaplatilkova neni to uplne tak pravda. jillian a mnohe dalsi cvici tzv. hiit, kde krome spalovani tuku budujes svalstvo, ktere ti pak spaluje vic i v klidu...

  • Bývalá uživatelka #80334 29.1.2018 18:47

    terryk - no ja treba byh chtela, ale fakt na to cas nenajdu;) a jinak peknou rychlou prochazkou clovek mozna zhubne, ale zustane rozkydly. z toho duvodu taky preferuji kratsi a brutalnejsi cviceni, kde spaluji a zpevnuji zaroven

  • Bývalá uživatelka #161912 29.1.2018 18:51

    Necetla jsem predchozi komenty. Takze pisu za sebe a nevim zda se shodnem s holkama :-D ja kdyz psala tabulky, tak jsem aktovity nezapisovala. Nastavila jsem si prijem 7500 kJ a vypla jsem si tam i ten bazalni mrtabolismus ci co to tam bylo. Jinak u me na hubmuti nejvice funguje rychlochuze a nevbo orbitrek. Chce to ale jit v tempu takovem, ze nepresahnes svoji idealni tepovku na spalovani tuku. Pokud presahnes, spalujes cukry. Zkus si na netu spocitat. A pokud nemas meric tepovky, jdi tal rychle, dokud jeste budes schopna rict nahlas nejakou vetu, aniz bys lapala po dechu. Jakmile nebudrs moct mluvit, zpomal. Rychlochuzi mi doporucovala i kamaradka vyzivova poradkyne, ze je proste nej. Je prirozena, protahnes cely telo a hubnes v podstate vsude. Jinak zaklad je hodne tekutin. Ale to asi vis :-)

  • Bývalá uživatelka #161912 29.1.2018 18:53

    urbiek ja zhubla prochazkama a orbitrekem hodne a i se tim telo zpevnilo. Rozkydla jsem nezustala. I u rychlochuze clovek zapojuje svaly. Ale kazdymu sedne neco jinyho. Ja bych zas nedavala Jill. Kazdy si musi najit svoje.

    Jo a jeste dodam nedavno jsem zacala kuli zadum a rozestupu brisnich svalu po porodu, cvicit CORE. A luxus. Hrozne rychle mi to stahlo bricho a zpevnilo zada. Ale cvicila jsem pod vedenim fyzioterapeutky. Na netu toho je mraky, a treba do toho spada i plank, coz pro nezkuseny pry je nebezpecny.

  • Bývalá uživatelka #80334 29.1.2018 19:00

    envie1 ja taky kdysi zhubla na orbitreku, ale proti tomu, jak jsem vypadala po hubnuti s jillian to byly nebe a dudy. a to u orbitreku se zapojuji ruce a zada, u chuze ne. jako je mi jasne, ze i tim se clovek trochu zpevni, ale za mne to neni ono. presne jak pises, kazdemu vyhovuje neco jineho, jak pokud jde o ten vztah k cviceni, tak i o cas. mne z dlouhodobeho hlediska nejvice vyhovuje to stridat - kratke intenzivni cviceni s posilkem, delsi kardio a power jogu

  • terryk 29.1.2018 19:18

    urbiek: v tomhle si tak trošku myslím, že je to otázka priorit. Den nás všech má 24 hodin a je jen na nás, jak s nimi naložíme. Jak si doma rozhodime povinnosti, atd.aneb jak říká má drahá matička, vše je otázkou dobré organizace. A chůze formuje hezky nohy, stehna, zadek. Břicho je horší, ale to stačí dotáhnout posilovacím cvičením.

  • Bývalá uživatelka #80334 29.1.2018 19:37

    terryk v obecne rovine souhlasim, ale u nas treba je honza v praci (vcetne cesty) od cca 8 rana do 18:30. Matous chodi spat po 19 a.honza se za ta leta jeste nerozkojil, zabar:-D pres den rychla prochazka s detmi nehrozi a vecer jsem rada, kdyz najdu tu pulhodniku na cvico nez zacnu pracovat. A casto se mi i během te pulhodiny matous vzbudi. spim vetsinou od pul jedne do 6, takze ani tady moc rezervy nemam:-D

  • Bývalá uživatelka #161912 29.1.2018 19:41

    Ja to mam s casem taky blby,ale tim ze mam zatim jedinacka to jde. Manzel odchazi v 6:30 a vraci se vetsinou po 18 hod, uterky 20:30. Mala usina jak kdy. Kdyz nespi o obede tak 19:30 kdyz spi tak 22:30. Takze kdyz spi tak vlezu na orbitrek ksyz nespi tak rychlochuze s ni venku. Bud ona beha a ja za ni pospicham a nebo ju uplatim necim, hodim do kocarku a valim s kocarkem. Coz teda ted uz nechce. No a co su tehotna tak to sabotuju :-D se dvema to bude horsi, ale verim, ze si pak cas najdu. Budu muset. Bo uz ted se na sebe nemuzu koukat :-( jak jsem prestala chodit a zacla hur jist, tak uz mam tukovy boule ood zadkem z boku stehen. :-(

  • Bývalá uživatelka #104895 29.1.2018 20:37

    Já bych si nechala změřit ten bazální metabolismus. Může to být jinak než dle tabulek. Co třeba 1-2x týdně svižná procházka/běh a 1 -2x týdně kruhový trénink?

  • terryk 29.1.2018 20:46

    urbiek: jasný, já to chápu, sama bych to asi taky osefovat nezvládala a to ani nepracuju. Respektive asi zvládala, ale nestojí mi to zato:-D Chtěla jsem tim jen říct, že ve spoustě případů by to bez nějakýho většího násilí zařídit šlo. Kor třeba u maminek, které mají děti ve školce a nechodí ještě do práce. Nebo už mají děti větší, které se v lecčems odbaví samy, takže je netřeba kojit a uspávat. Ono už nakonec není takovej rozdíl, esi člověk půl hodiny cvičí doma nebo hodinu pobíhá kolem baráku:-) ale samo.kazdymu sedí něco jinýho.

  • A.t.i 29.1.2018 20:50

    zaplatilkova Přiznám se, že teď se mi moc chodit po venku nechce. Za hezkého počasí jsem toho nachodila dost, ale tady ten fujtajbl, mne neláká.:-D
    terryk Tak mne ještě do nedávna pérovala reálná baba na cvičení. Takže toto skákání v soukromí domova je pro mne méně ponižující.:-D
    urbiek Moc děkuji, vůbec mne nenapadlo, že by to mohlo být na ulozto. Já prolézala youtube a když se tam něco objevilo, tak to za nějakou dobu bylo zase smazané. Maximálně jsou tam videa holek, co podle toho cvičí a to mne tolik neinspiruje. S tím spalováním nevím, jak je to přesné, mám to jen podle toho, co mi píšou kalorické tabulky. A tam mi napsali, že za 27 min Jill je -1673 kJ. Celkem jsem přijala dnes 4988 kJ (a jsem fakt přežraná), pak to ještě odečítá to trávení potravin, takže celkem -2172 kJ, tudíž po odečtu mám 2815 kJ.
    envie1 Těch 7500 kJ bych asi nedala, to jsem měla včera, když jsem si dala šidící den a prasila jsem opravdu hodně. O tepovce jsem si toho načetla hodně. Dle orientačních kalkulaček bych měla mít správnou tepovku při spalování 120-140. Ale to se mi asi nikdy nepovede. Sice nemám měřič tepovky, ale mám takovou atypickou vadu srdce, že toho asi nikdy nedosáhnu. Ale třeba se pletu a už se moje srdce umoudřilo a začalo fungovat normálně.:-)

  • terryk 29.1.2018 20:54

    :-D:-D:-D vidíš, na tom.neco bude:-D:-D taky jsem.kdysi chodila na cvičení a můžu rict, že ještě horší než pérování jsou soucitné pohledy ze strany cvicitelky:-D

  • Bývalá uživatelka #161912 29.1.2018 20:57

    Nevim jakou vadu srdce, ale moje mamka ma hroznej problem dostat se na idealni tepovku. Je furt pod tou spalovaci hranici a proste to nejde dal a to se honi jak blszen..pak samo hubne spatne :-( jinak ja tech 7500 taky nezvladala. Mela bych to ale mit. Tak jsem pak dala 6500 a to jsem sem tam zvladla ale taky ne 100%. Ale mela bych mit na svoji postavu a vahu vic no.

  • A.t.i 29.1.2018 20:57

    Nebo je taky skvělý, když mne začne opravovat a ukazovat ostatním, jak se to nemá dělat.:-D

  • Bývalá uživatelka #80334 29.1.2018 20:59

    a.t.i nevim, jestli by ti to k necemu bylo, ale v lidlu maji od ctvrtka sporttester s hrudnim pasem.
    No a k tem kaloriim. Energie na ttaveni potravin spada do bazalniho metabolismu, ne? Kdyz hubnes, tak by ses mela spravne dostat do zapornych cisel, tj. Prijem minus bazalni minus energie na cviceni. Kdyz jsi v plusu pribiras, kdyz v minusu, hubnes. Akorat jde o to, aby sis nezpomalila ten metabolismus, tj. nehubla hodne. A tim hubnutim nemyslim kila, ale tuky... protoze jestli cvicis jillian, nejake svaly se budujou, tj. Na svalech vahu nabiras

  • Bývalá uživatelka #161912 29.1.2018 21:00

    Jo a v tom lidlu holky maj i balancni cocku a ta je skvela ma zpevneni stredu tela, posileni zad a stahnuti bricha :-)

  • terryk 29.1.2018 21:01

    envie1: tu mám doma, fakt super. Dá se u toho i koukat na TV:-D

    a.t.i: jj, i to se mi občas stávalo:-D

  • A.t.i 29.1.2018 21:02

    envie1 Asi budu mít podobný problém. Řešila jsem to naposledy asi před 15 lety, tak třeba něco změnilo. Ale měla jsem ten problém, že v klidovém stavu jsem měla tep kolem 100 a při zátěži jsem klesla na 40-50. Kardioložka mi říkala, jak se ta vada jmenuje, ale to už jsem dávno zapomněla. Prý mne to nijak neohrožuje ani neomezuje, takže to nebylo potřeba nikdy řešit. Ale třeba jsem z toho už vyrostla a funguji normálně.:-D

  • A.t.i 29.1.2018 21:10

    urbiek Vidíš, já si říkala, že mi v tom lidlu něco padlo do oka, ale už jsem nevěděla co. Tak to trávení zkusím někde zrušit, aby mi to tam nenaskakovalo. Na jejich stránkách mi vypočítali bazální metabolismus na na 6471 kJ, že při hubnutí by měl být příjem nižší o 2000 kJ, ale neměl by klesnout pod 5000 kJ. Takže to mám nastaveno na těch 5000 kJ. Což sním, ale nevěděla jsem, jestli počítat i ty aktivity a podle toho přidávat.

  • Bývalá uživatelka #80334 29.1.2018 21:21

    a.t.i no pokud cvicis pravidelne, tak mela. Protoze jinak jdes pak hodne do minusu a to muze delat neplechu. Kdyz je to cviceni treba 2x tydne neco, aby se nereklo, tak to pak asi zohlednovat netreba, ale u tebe.si myslim, ze jo. Ja si vedla tabulku na stobklubu a tam mi spocetli prijem pri hubnuti a cviceni 3x tydne na 5.800. Pri kazdodennim by to bylo jeste vic...

  • A.t.i 29.1.2018 21:24

    urbiek Tak zkusím na tom jídle trochu přidat. Necvičím úplně každý den, občas mi to nevyjde, ale snažím se.

  • Bývalá uživatelka #161912 29.1.2018 22:42

    Hele to malej prijem. Bacha at si nezaskrtis metabolismus. Obzvlast pokud cvicis casto.

  • whitehorse1 30.1.2018 18:05

    Ten sportester z Lidlu už nějakou dobu mám a spokojenost. Řekla bych že lepší i než některé značkové. Takže mohu doporučit. Já ho používala při cvičení Jill (pro kontrolu) a taky když sem začala jezdit na jaře na kole, abych si to hlídala a nepresvihla hodnoty.
    Pak už sem měla vychytaný i to, že sem na sobě poznala, kdy sem na 172 tepu a chytám druhý dech (při zátěži kopec). Ale na začátku sezony ideální.

  • A.t.i 30.1.2018 18:27

    Ve čtvrtek nebo v pátek budu mít cestu kolem lidlu, tak se zkusím mrknout. Jestli nebude, tak to jistí eshop.:-)

  • whitehorse1 30.1.2018 19:35

    U těch sporttesteru to už nebývá takový problém, mají je dlouhodobě a pravidelně v akci, takže já třeba viděla i před začátkem další akce za týden, že je ještě měli.

  • Bývalá uživatelka #181900 18.6.2018 6:43

    Hledáte v tom moc velké složitosti, stačí sportovat mít kalorický příjem nižší než výdej, maximálně brát nějaké bylinné přípravky, například toto: https://www.eushops.cz/SLIM-FITNESS-SNIZENI-HMOTNOSTI a výsledky se dostaví, samozřejmě že ne za týden, je to cesta na delší čas.

  • whitehorse1 18.6.2018 6:51

    donalabuznikova nechecš jít s těma odkazama na cokoliv někam?
    a pokud má někdo třeba už tak nízký příjem kalorií, tak rozhodně neplatí mít nižší než je výdej. je potřeba mít takový, aby pokryl alespon základní potřeby organizmu bez toho, když člověk cvičí. ono je totiž nižší a nižší. a obdobně i u toho cvičení - huntovat se při maximální tepovce ke snížení váhy moc nepomůže.

  • Bývalá uživatelka #181900 11.10.2018 16:29

    no ty seš chytrá až to bolí :D nevím kde říkám že máš jet na maximalni tepovkua podobný věci. Pokud nechceš bejt tlustá tak se prostě musíš hejbat tak to nějak překousni jo

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.