Moje těhotenské bříško

18. týden těhotenství

jeste jedno foto, nepovedlo se mi to na mobilu dat do jednoho prispevku, jsem na to blba....

IMG_20170627_183416

Jak bříško rostlo

desktop-posts-parts-details-pregnancybelly-animation-caption

Sdílejte tuto animaci

Zobrazit zápisky o mém bříšku

27.06.2017 19:19:44
Komentáře:
  • terryk 16.2.2018 10:34

    Úžasný! To zvládla víc než Barbet:-D

  • 11misicka 16.2.2018 10:51

    wow paráda :-) pamatuju si, jak spala Ami poprvé 5-6 hodin a já když se vzbudila, tak jsem kontrolovala jestli je naživu 😂😂😂😂

  • Petra35 16.2.2018 10:54

    no, já jsem se budila každou hodinu a pořád koukala na hodiny a na ní, zda jsem nezaspala, že brečí

  • Petra35 16.2.2018 10:54

    uvidíme, zda to byla náhoda nebo bude už spát déle

  • Petra35 16.2.2018 10:57

    holky, krmily byste podle času nebo až když bude řvát? teď myslím ve dne, jedla v 4.15, pak v 8, přemýšlím, zda jí teď po 3 hod dát nebo čekat

  • 11misicka 16.2.2018 10:58

    No já se vzbudila a byl šok :-D a druhej den spala asi 7 hodin, ja se vzbudila za světla a rikam si, že je něco špatně... A začala od 2 měsíců spát celou noc, vzbudila se tak 2x do měsíce na mliko v noci a sem tam ještě kvůli bříšku, ale vesměs už spala dobře až do skoro 9m kdy začaly zuby

  • 11misicka 16.2.2018 10:58

    davala jsem ji pravidelně a bud vypila a nebo ne ;-)

  • petulinkaa13 16.2.2018 11:21

    Petra35 Eliška se na pravidelnost mlika ozyva po 4-6 hodinach,nebudim ani nedavam na cas,zatim je nastavena,ze to vychazi dobre a vlastne pravidelne :-) se spankem super,to si uplne pamatuji u Anezky,v den co jsme prisly z porodnice,usnula ve 21:00 a vzbudila se kolem 7 rano,spokojena a ja sok z dlouhe doby :-D

  • samsonoh 16.2.2018 13:13

    Tichý Závist, já doposud vstávám každou hodinu :-)

  • Petra35 16.2.2018 13:15

    samsonoh tak ty kojis, já ne, to um asi víc zasytí, nevím, každopádně to zatím bylo jednou, tak kdoví, zda to nebyla náhoda

  • samsonoh 16.2.2018 13:59

    Petra35 já jsem mu zkoušela už že zoufalství dát párkrát um a vyšlo to úplně nastejno :-D Ale moc ti to přeju, aby to nebyla jen náhoda ;-)

  • Shierley1 16.2.2018 14:49

    Petra35 gratuluju :) a nesouhlasim, ze je to UM nebo tim, ze vic zasyti. Taky kojim a Arus si dava slofika od 18 do pulnoci, kdy ja aktivne nekojim nez jdu spat (ona se nebudi) a sama se vzbudi az ve tri - hlady :) Kazde dite ma holt jinou potrebu spanku :)

  • Petra35 16.2.2018 15:31

    však to mě jen tak napadlo, ale asi to teda vliv nemá

  • 11misicka 16.2.2018 16:10

    Možná má,možná nemá. Z okolí ale vnimam, ze deti na um spis v noci spi. Samozrejme nejde pausalizovat, ale je to častější...

  • terryk 16.2.2018 16:36

    shierley1, 11misicka: to nebude sytostí mléka, ale tím, že přisati k flasce ty děti v noci tak neláká jako přisátí k matce:-D barbu se mi dodneška budí jednou za noc prostě proto, aby se pomazlila:-D

  • Bývalá uživatelka #161912 16.2.2018 22:01

    Mno damy, ja o nasem spani pomlcim, a to je na UM od porodnice :-D nicmene ja bych nebudila. Davala bych az se sama prihlasi. Nektere deti na UM spi i celou noc v podstatw treba od konce sestinedeli. Nektere se vzbudi jednou za noc atd. Takze za me nebudit. Pokud probejva na vaze zbytecne ji prerusis spani.

  • 11misicka 17.2.2018 7:59

    envie1 já to blbě pochopila, asi že malá mi nijak extra nespala, taky jsem nebudila na jídlo, ale i tak jsem jí dávala jídlo pravidelně

    terryk jo, věřím....jen tvrdim, že děti na um častěji líp spí. Ne všechny samozřejmě ;-)

  • Shierley1 17.2.2018 11:24

    terryk mne se budi Elenka, aby mi rekla, ze me ma rada, pohladila a vterkla se mi do naruce pod perinu. K (.) samozrejme. Ta jeji laska nebude tak zhava :-D

  • mirinek 17.2.2018 16:40

    A bude třeba líp :) Jenom kojím a malá mi tak spává teď i na MM takže na UM to může taky fungovat :)

  • petulinkaa13 17.2.2018 18:41

    Petra35: nam vychází krmeni cca +/- 30 minut
    11:00 - 90ml
    15:30—90ml
    20:00- 90ml
    1:00- 90ml
    6:00-90ml

    vstávam v 9;30- 10:00 obstaram starší a Ely se budi kolem mezi 10-10:30 dneska az v 11:15

    na svoji vahu by mela vypit 600ml dene, ma ale 450ml mlika a 20-30ml caje :-)

  • Petra35 17.2.2018 20:59

    my dnes 6.30, 9.30, 13, 17.30 (dlouho spala), 20.30, měla 5x 150 ml

  • Petra35 17.2.2018 21:00

    na dnešek spala od 21h až do rána

  • petulinkaa13 17.2.2018 21:33

    no supeeer :-) je videt ze ji to staci a je spokojena :-) na cas fakt nekoukej a nebud na jidlo, seridi si to pekne sama jak bude mit hladik :-)

  • Petra35 17.2.2018 21:35

    no, tím, že v noci spala, tak měla dnes o jedno jídlo míň, než do teď, tak uvidíme, co bude dnes, ještě nespí....

  • petulinkaa13 17.2.2018 21:42

    jasny a po tech trech hodinách se ti vylozene ozve na jidlo jak tam mas psaný ty casy? a na tu 150ku jste se dostaly kdy? :-)

  • Petra35 17.2.2018 21:51

    no, před pár dny se ozývala i dřív, než po 3 hodinách, přišlo mi, že by snad nejradši snědla i tu flašku :-D teď, jak kdy, pokud zrovna nespí, tak se ozve tak po 3-3,5h, dnes jsem to tak nějak rozvrhla, aby těch 5 jídel měla, takže některé dostala a ještě se úplně nehlásila, jinak těch 150 pije tak 1-2 týdny zpět, po 120 řvala a vyžadovala ještě, přitom ještě chvíli předtím těch 120 často ani nedopila, rak nevím, co to bylo, jestli spurt nebo co...

  • petulinkaa13 17.2.2018 22:07

    aha, tak to jo :-) ja uz si nepamatuji jak jsem davala Anezce tak patram v pameti, pravda ze jsem kojila Anezku cca mesic, tak to mohlo byt taky jiny ten přechod,ale ta vyzadovala mlika vic nez ted Eliška, zatiiim.... i kdyz pije min ml za den nez by mela, tak dokud nerve, vydrzi tolik hodin a prospívá nechavam to byt :-) pry snědla i tu flašku :-D hezky :-D

  • Petra35 17.2.2018 22:13

    no, já jsem si zas říkala, co s tím, když jí víc, než by měla, doktorka ty počty hrozně řešila, ale to se nedá, nevím, zda se tím trápit nebo na to kašlat, má už přes 5 kg, dnes měla 5x150=750 ml, ale třeba včera měla 900ml a předtím byly i dny, kdy jedla 2x za noc, tak ještě víc, ale to jsem jí dávala těch 150 jen na noc, v naději, že vydrží déle, protože po 120 ve dne řvala i po 2 hod, no, je to věda nebo to moc řeším, nevím, ale je to vše poprvé, tak člověk neví...

  • petulinkaa13 17.2.2018 22:53

    ja te chápu, ja počítala u Anežky a ted počítám taky, takže to je fuk :-D podle tabulek se ridit nemá, Anezka odpovídala tabulce při narození od te doby uz pet je totálně mimo tabulkova :-D ted u Elišky jsem zvedava, jsem čekala ze moc nepribere za tyden mezi kontrolami, no za 9 dni a ejhle, 280g :-D ve čtvrtek jsem ji navazila konecne jeji porodni vahu, takže za tyden pribrala 80g cca no jsem z toho magor :-D

  • Bývalá uživatelka #161912 18.2.2018 7:17

    Ja teda mnozstvi mlika fakt neresila. Rvat hlady ji fakt nenecham. Takze jsem davala kolik potrebovala. Kazdy dite je jiny.

  • 11misicka 18.2.2018 7:31

    Petra35 Peti taky bych neresila množství...pokud papa, bud rada. Kdyz dite odmita jist/pit, pak vidim problem, ale takhle je to super 😍krasne basti a krasne spi👌

  • petulinkaa13 18.2.2018 12:45

    envie1 kdyby ti mala pribrala jako me extrémně Anezka tenkrat, hlidala by si, tomu ver :-D ale ve finále mi to bylo prd platny, pravda, ale uz je to ve me :-D Eliska teda zatim tolik mlika nevyžaduje co vyzadovala Anežka, tak uvidime :-D

  • Bývalá uživatelka #161912 18.2.2018 13:12

    Mno vzhledem k tomu, ze barca mela porodni vahu 4130 a pribirala fakt rychle, tak vim o cem mluvis :-D ale proste hlady ji rvat nenecham. Vsak to vybeha/vybehala. V roce mela 10,5 kg. Ted je ji 2 a ctvrt a ma 16,5 ale je i vysoka. Ja nevim no. Me prijde zbytecby to u miminek resit. petulinkaa13

  • 11misicka 18.2.2018 13:34

    envie1 souhlasim ;-)

  • petulinkaa13 18.2.2018 17:42

    envie1: jo to mi taky kazdy rikal, az zacne chodit, az zacne tohle tak přestane, je ji 5let a nepřestala :-D porodni vaha 3540g, v 6ti měsících 9kg,v roce 12,5kg, v 18ti měsících co tvoje Barca a ve 3letech 22kg :-D neni to nechat dite řvát, to urcite ne, ale o tom hlidat to ;-) a taky je jasny, ze to neni furt o UM, ale prvni mesice ano :-D

  • Bývalá uživatelka #161912 18.2.2018 17:46

    petulinkaa13 ja si spis myslim, ze hlidat to ma smysl az ye zacne s prikrmy. Pak takovy ty susenky, cokoladicky atd udelaj vetsi neplechu nez par davek mlika navic. Ale jako jo no, barca taky neni zadnej hubenourek, takze chapu jak to myslis. Ale rikam, mliko jsem nehlidala a pokud druhy bude zase na UM, tak zase nebudu.

  • petulinkaa13 18.2.2018 17:51

    envie1no s tema Anezka zacala dlouho a tolik po tom nepribirala jako po UM :-D, u nas rapidně fakt nejvíc pribirala na UM, detska to neresila, ale me to prislo hodne :-D ale davala jsem ji samozřejmě UM jak potrebovala, ale denni davku jsem hlidala ;-) alespoň ma zasoby, to je fakt, dneska jsem rada, ze je ma o tom zadna :-D

  • Petra35 18.2.2018 18:47

    no, u nás to řeší hlavně doktorka, pořád mi říkala, že to musím počítat, kolik má vypít a nedat dřív, než za 3 hodiny, takže mě ty počty trochu stresujou

  • Bývalá uživatelka #161912 18.2.2018 19:04

    Me mala nekdy jedla i po hodine a pul :-D a predstava ze ji dalsi hodinu a pul nedam a posloucham jak place... Nic pro me. Nekteri doktori jsou moc tabulkovi.

  • petulinkaa13 18.2.2018 19:45

    envie1 po 1,5 hodině davat znova UM je špatne kvůli traveni, proto se doporcuje odstup minimálně 2,5 - 3 hodiny, jinak mliko kvasi a nestaci se stravit, takovy odstup Anezka nemela nikdy, vzdy nejdriv po 3 hodinách, radci jsem zvýšila davku, ale dodrzovala rozestup ten minimální, ale jedla spíš dyl nez driv jako Eliska ted :-D

  • Bývalá uživatelka #161912 18.2.2018 19:53

    Jasne ale kdyz mela treba sprut a opravdu ji to nestacilo a rvala hlady? 🤔 nevim no, ale hladovet mimino nenecham. Spousta lidi dela spoustu veci spatne. Ale ridit se tabulkama ze nejdriv za tri hodiny a nechat decko trapit hlady. Stejne jako s kojenim... Taky nam rikali nejdriv za tri hodiny a max pet min....taky blbost. Myslim ze kazda matka pozna, co jejimu diteti sedne i nesedne.

  • petulinkaa13 18.2.2018 21:26

    Tak me bylo vysvetleno, ze MM se muze častěji ne po trech hodinách, ale u UM je to jine, ze se tak rychle nestravi, kvasi a proto ten odstup. Kazda se ucime to je jasny, ale nekdy můžeme tim, ze to myslime dobre spis uškodit, na to jsme narazila asi každá 8-o jak rikas, kazda at dela jak mysli a jak chce ;-)

  • Petra35 18.2.2018 21:30

    mně to bylo taky tak vysvětleno, že u mm se nehlídá množství a může se dle potřeby, jakkoliv často a um musím hlídat denní dávku a nejdřív po 3h, přijde mi to nefér, stresuje mě to a ještě pořád jsem se s tím vnitřně nesmířila

  • Bývalá uživatelka #161912 18.2.2018 22:19

    Ano rika se. A ty kdyz budes mit hlad taky si nic nevezmes, protoze to jeste neni tri hodiny po tom, co jsi jedla naposled? A jak to teda budete holky delat, az vase deti budou mit rustovy sprut? 🤔 to by me fakt zajimalo, protoze dite treba hodinu hlady rvat nenecham.. A ano poznala jsem duvod, proc place :-)

  • petulinkaa13 18.2.2018 22:47

    ja jsem rustovy spurt extra u Anezky nezaznamenala a urcite ne stylem, ze by doslo na UM po tak kratke dobe, jedla dyl nez po trech hodinach a při spurtu to bylo treba po tech trech hodinách , prvni spurt u Elisky vubec nezaznamenan. Rikam, radci dam na davku vic, nez davat UM po tak kratke dobe, ale je to kazdeho vec, kdyz ti mala pobrala a netrpela na bricho a bylo vše ok, tak je to fuk :-) jsou deti kterym by tohle způsobilo zazivaci potize.

  • Petra35 19.2.2018 6:49

    já zatím bohužel vůbec nepoznám, proč brečí, hlad odhaduju jen podle času, takže nevím

  • Bývalá uživatelka #161912 19.2.2018 7:06

    Barca rustovy spruty mela tusim 3. Na brisko trpela a to jak pri krmeni po 3 a vice hodinach, tak pri castejsim. By me zajimalo, co bych teda mela delat, kdyz ne dat UM driv 🤔 rvat nechat jsem nemohla (a mezi nama ani nechtela) protoze pri rvani ji lezl pupik a hrozila by ji operace.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.