• zvláštní MS při braní HA
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #2810424.9.2010 20:06

    ahoj holky potřebuju poradit.začala jsem brát svou první HA.MS jsem dostala 31.8. tak jsem si vzala i první prášek.MS mi skončila normálně 5.9.HA jsem brala normálně dál jenže od 17.9. mám MS znova.a už docela dlouho.ještě dneska jí mám a nevypadá to že by už měla končit.:(..co se děje?:(

  • jiné léky a HA
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #2580923.9.2010 20:41

    Ahoj holky..Právě marodim a jsem trošku strašpytlík. Bojim se snížení účinku mé antikoncepce. Beru Katyu. Příbalák jsem četla. Snižují ji antiepileptika a léky proti infekcím, třezalka atd atd... ale stejnak se pořád bojím. Proto radši nic moc neberu..Teď jsem jen začala brát echinaceove kapky. co b...

  • předepsani antikoncepce
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #3016923.9.2010 17:01

    Ahoj. Může mi předepsat antikoncepci (= napsat recept na tu, kterou již beru) i jiny než můj gynekolog?

  • Depo-Provera
    Otázku položila: Bývalá uživatelka #1826423.9.2010 10:03

    Ahoj holky zajímal by názor těch které někdy měly nebo mají Depo-Proveru.Včera jsem byla na kontrole na gyndě po šestinedělí.Doktor mi chtěl napsat antiko Azalii ale ta mi po prvním porodu nedělala dobře tak sem se s ním domluvila že mi píchne Depo-Proveru.Ale doma na netu jsem na ni četla jenom sam...

  • REGULON
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #2775422.9.2010 21:08

    Ahojky. Chtěla jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s antikoncepcí REGULON. Ještě jsem jí nezačala brát tak se chci optat :) dík

  • HA + BISEPTOL
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #2947722.9.2010 16:57

    Ahojky holky potřebuju poradit. HA beru 11 měsíců zhruba. No a teď jsem dostala BISEPTOL, protože jsem ve výsledcích v moči něco měla a nevěděli co, tak že mě přeléčí právě tím. Ale já hlava děravá jsem se zapomněla zeptat, jestli mi to nesníží účinnost HA - beru CILEST. V létáku jsem porovnávala lá...

  • HA se začíná brát první den MS?
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #3121622.9.2010 9:37

    Holky antiko se začíná brát první den MS?

  • krátká menstruace
    Otázku položila: Bývalá uživatelka #2587321.9.2010 20:58

    Ahojky,před měsícem jsem vysadila antikoncepci.Tenhle měsíc jsem to normálně dostala,ale místo obyvklých 5-6 dní jsem to měla jen 3 a docela slabě.S přízelem jsme měli nechráněný sex,ale nikdy se "neudělal" do mě.Je to po vysazení prášku normální,nebo to může být mimi?

  • Můžu skončit dříve?
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #993221.9.2010 16:42

    Ahoj, potřebuju poradit. Ze třídou jedeme příští týden na 3 dny pryč, jenže to mám zrovna tam mít. V pátek si mám brát poslední pilulku a mezi nedělí a pondělím bych to měla dostat..a vyjde mi to právě na ten výlet. Nemohla bych skončit s braním prášků dříve abych to taky dříve dostala? díky

  • Vliv průjmu na antikoncepci
    Otázku položila: k.a.c20.9.2010 20:51

    dobry den, beru antikoncepci milligest. platicko jsem normalne dobrala ale dnes zacina sedmidenni pauza a ja dostala prujem. v letaku pisi, ze pokud je dlouhodoby a vyrazny, muze snizit ucinnost. zatim jsem ho mela jen dnes dvakrat, takze ohrozi ucinek antikoncepce?

  • menstruace
    Otázku položila: vocaskova1820.9.2010 16:36

    ahoj holky,je mi 19. Mám takovou otázku a jsem z toho docela na nervy. Poslední menstruaci jsem dostala 14.srpna , a ted čekám na další a pořád nic ,ikdyž mám menstruaci dost nepravidelnou tak už mám asi týden zpoždění. Se svým přítelem spím krátce, a když spolu spíme tak to trvá asi 5 minut, a pak ...

  • Kdy lze otěhotnět po vysazení HA?
    Otázku položila: Bývalá uživatelka #2594320.9.2010 15:39

    Krásný den Womenzonky, chtěla bych se zeptat, jestli máte některá zkušenost s antikoncepcí - spíše jak lze otěhotnět po jejím vysazení. Já jí beru 3měsíce, předtím jsme s přítelem vystačili jen s kondomem, ale teď bych chtěla otěhotnět. Stát se maminkou. Rozhodli jsme se s přítelem ze dne na den, že...

  • MS,HA
    Otázku položila: Anonymmmka19.9.2010 13:06

    Ahoj holky, mám 7 dní zpoždění, MS běžně (hodně) nepravidelná, sex s kondomem bez problémů (- bez prasknutí apod.), těhotná bych být neměla. Jsem z toho i tak dost ve stresu, tak snad kvůli tomu je zpoždění. Čekám na MS abych mohla začít brát HA. :( Pobolívá mě břicho už pár dní. Když už si myslím ž...

  • Antibiotika x Antikoncepce
    Otázku položila: Bývalá uživatelka #2589119.9.2010 8:36

    DObrý den, beru antibiotika klacid 250mg a u toho užívám antikoncpeci YAZ (déle než jeden rok).. Mají tyto antbiotika nějaký vliv na mou antikoncepci ? Děkuj

  • Docela dobré rady
    Otázku položila: Bývalá uživatelka #1909118.9.2010 15:05

    tady jsou celkem dobré rady,včetně menstruační tabulky a tak.Tyto rady se mi docela líbí a myslím,že těm které je ještě nanašli by se mohly hodit.:-).Ale o děloze dozadu jsem tam nic nenalezla(nevím hm). Na BT: http://www.rodina.cz/clanek3694.htm Na cervikální hlen: http://www.rodina.cz/clanek363...

  • HA a MS
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #2829717.9.2010 21:45

    ahoj beru svou 1.HA a dneska jsem to dostala ...jenže je to jen 17dní po předchozí MS.myslíte si že je to tou HA že jsem to doslala tak brzo?děkuju :)

  • Náplasti Evra
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #2022217.9.2010 19:36

    Ahoj holky :) Kamarádka používala antikoncepční náplasti Evra. Před pár dny se rozešla s přítelem a zbyly jí tři náplasti, které mi věnovala. Antikoncepci jsem ještě nebrala. Je to asi trochu chloupý dotaz, ale zajímá mě, jestli si ty náplasti můžu nalepi bez nějakého rizika i přesto, že je nemám "p...

  • pomáhá HA na pleŤ po každé nebo nepomáhá....???
    Otázku položila: Bývalá uživatelka #2518416.9.2010 16:27

    antikoncepci beru už třetí měsíc....a pořád se mi nelepší pleť....a to doktorka řikala, že by se měla zlepšit. tak je ještě na to moc brzo....nebo to prostě nepomáhá???....

  • Delší cyklus po HA
    Otázku položila: K.Tiffany15.9.2010 9:17

    Ahoj, něco přes měsíc beru HA Yaz a 7.9. jsem dostala první ms při jejím užívání, všechno bylo normální... 12.9. jsem ms ale neměla, 13.9. zase jo, včera ne, a dneska opět ano... Už mě nebaví být pořád překvapená a nikdy předtím se mi tohle nestalo - stalo se mi, že v průběhu cyklu byla jednodenní p...

  • Antikoncepce
    Otázku položila: Anonymní uživatelka #2978613.9.2010 19:45

    Ahoj děvčata. HA beru krátce a tak by mě celkem zajímalo jestli jste se někdy setkali s jejím selháním "bez důvodů" např. bez braní antibiotik, nějaké nemoci apod. co by ji mohlo její účinost ohrozit. Jen jestli můžu být v klidu nebo se mám pořád důvod se obávat těhotenství.=)

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 69 562 otázek, kterým se dostalo 232 172 odpovědí a 367 671 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist