Jak probíhá nákup na WomenZone.cz?

Eshop naleznete pod položkou "ESHOP" v hlavním menu nebo na adrese www.womenzone.cz/obchod. Zboží si můžete prohlédnout v jednotlivých katalozích, na které se dostanete z nabídky katalogů v horní části webu hned pod hlavním menu.

Prohlídka a přidání zboží do košíku

V katalozích naleznete aktuální sortiment. Každý produkt je v katalogu zobrazen v podobě - obrázek, název, krátký popis a cena. Zaujme-li vás některý z produktů, můžete se o něm dozvědět více v detailu, na který se dostanete kliknutím na název či obrázek.

V detailu produktu se dozvíte podrobnosti o daném zboží, včetně dostupnosti a dodání zboží.

Pokud máte zájem o daný produkt, vyberte požadované množství a klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Poté na vás vyskočí informační okno o úspěšném přidání zboží do košíku. Odtud můžete pokračovat v nákupu nebo zobrazit nákupní košík.

Produkt lze rychle přidat do košíku také přímo z katalogu, a to kliknutím na tlačítko s ikonkou nákupního košíku. V tomto případě nelze měnit množství, přidá se vždy jeden kus.

Zobrazení nákupního košíku

K zobrazení nákupního košíku se dostanete kliknutím na "Košík" v záhlaví stránky. Zobrazit jej lze také přes tlačítko "Do košíku" v informačním okně o přidání zboží do košíku. Máte-li košík naplněn podle svých představ, stačí už jen dokončit objednávku.

Objednávka

Krok 1 - Přehled zboží v košíku

Zkontrolujte zboží ve vašem nákupním košíku, případně změňte množství (přepište číslo u položky a aktualizujte kliknutím na modrou ikonku) nebo některé produkty odeberte (kliknutím na růžovou ikonku). Můžete si znovu prohlédnout detaily zboží kliknutím na jejich názvy. Jakmile je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „Objednat“ (vpravo dole) pro zahájení procesu objednávání.

Krok 2 - Možnosti dopravy a platby

Zvolte jeden ze způsobů dopravy a platby. V případě, že vyberete osobní odběr, nezapomeňte vybrat také konkrétní pobočku, na které si zboží převezmete. Poté klikněte na tlačítko "Pokračovat".

Krok 3 - Zadání dodacích údajů

Zde vyplňte veškeré požadované údaje ke zpracování vaší objednávky. Před pokračováním na další krok údaje pečlivě zkontrolujte, aby nedošlo k chybnému doručení zboží. Registrovaným uživatelkám se veškeré údaje po první objednávce automaticky předvyplňují.

Krok 4 - Kontrola objednávky

V tomto kroku máte možnost kompletní objednávku zkontrolovat před jejím odesláním. Pečlivě zkontrolujte, zdali je vše v pořádku. Chcete-li v objednávce něco změnit, vlevo dole se přes šedé tlačítko můžete postupně dostat na předchozí kroky.

Chcete-li objednávku dokončit a odeslat nám ji ke zpracování, klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku". Tímto potvrzujete souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Krok 5 - Děkujeme za Vaši objednávku

Na této stránce vám děkujeme za provedenou objednávku a informujeme vás o vybraném způsobu dopravy a platby. Podle vybrané platby jsou zde uvedeny platební údaje.

Informační emaily a stav objednávky

Po odeslání objednávky vás budeme informovat o jejím stavu pomocí emailů. V prvním, potvrzovacím, naleznete také platební údaje, které jsou uvedené i na stránce se stavem objednávky, na který se dostane buď přes odkaz z emailu nebo přes stránku Moje objednávky (platí pouze pro registrované uživatelky), kterou naleznete ve vašem uživatelském menu vpravo nahoře (vedle ikonky).

Zaslání faktury

Jakmile převezmete zásilku, bude vám emailem zaslána také faktura. Tu posíláme pouze v elektronické podobě, abychom šetřili lesy pro další generace.

Výhody klubu WomenZonek

Slevový systém "Desetikačky"

Připravili jsme pro vás slevový systém v podobě desetikaček. Každá desetikačka má hodnotu 10 Kč. Desetikačky se dají uplatnit jako sleva na nákup i dopravu. Sleva na nákup platí pouze pro registrované uživatelky.

Získání desetikaček

Desetikačky můžete získat za nákup na WomenZone.cz. Za každých 100 Kč obdržíte 1 desetikačku. Počet desetikaček se určuje z celkové částky nákupu (po slevě a bez poštovného). Následně se o jejich hodnotu zlevní cena dopravy. Čím větší nákup, tím levnější doprava. Při nákupu nad 600 Kč tak můžete mít už dopravu ZCELA ZDARMA, vyberete-li si osobní odběr. V případě doručení Českou poštou či DPD pak stačí nakoupit za 1 000 Kč.

A desetikačky, které po zlevnění dopravy zbudou? Ty vám pošleme jako dáreček a můžete je použít na příští nákup. Musíte ale být při nákupu přihlášené.

Desetikačky lze získat také za uživatelskou aktivitu. Doporučujeme například mít zadané datum narození, kvalitně odpovídat v poradně či přidávat zajímavé zápisky do svého deníčku.

O získání desetikaček se dozvíte ve svých upozorněních či v obdrženém emailu. V případě nákupu získáte desetikačky v den převzetí zásilky.

Použití desetikaček

Máte-li na svém účtu nasbírané desetikačky, automaticky se připisují během nákupu do vašeho nákupního košíku (musíte být přihlášeny), a tím celý nákup zlevňují. Počet použitých desetikaček a hodnotu slevy zjistíte v nákupním košíku. O slevě se rychle dozvíte také z náhledu košíku, který naleznete v záhlaví stránky.

Uplatnit 1 desetikačku lze na každých 100 Kč nákupu.

Platnost desetikaček

Desetikačky, které obdržíte, jsou omezeny platností, jež činí 30 dní. O nejbližší expiraci se dozvíte na stránce "Moje objednávky".

WomenZone.cz si vyhrazuje právo změnit podmínky pro získání či použití desetikaček a odebrat desetikačky při podezření na jejich podvodné získání.

Vrácení zboží

Jak vrátit zboží?

Od smlouvy uzavřené prostřednictvím našeho eshopu můžete bez uvedení důvodu odstoupit do 14 dní po obdržení zboží.

V takovém případě vyplňte vzorový formulář a zašlete nám jej na elektronickou adresu eshop@womenzone.cz.

Pro vyřízení vrácení či reklamaci zboží nás můžete kontaktovat také na telefonním čísle +420 776 573 125.

Zboží můžete vrátit odesláním balíku bez dobírky na adresu:

Grexis s.r.o.
Vlháčkova 1826, 252 63 Roztoky

Je-li to možné, zboží zašlete kompletní, bez zjevného opotřebení a v originálním balení. Vrácení peněz bude provedeno do 2 týdnů od přijetí vráceného zboží.

Vrácení zboží bez udání důvodu nelze uplatnit na zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, které je typu zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud je porušen jejich původní obal.

TOPlist